شناسهٔ خبر: 51072078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مس سونگون به رده دوم صعود کرد

فردوس قم مقابل مس سونگون حرفی برای گفتن نداشت

تبریز - ایرنا - تیم مس سونگون ورزقان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال حریف خود تیم فردوس قم را با نتیجه هفت بر یک شکست داد و به رده دوم جدول صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و فردوس قم از ساعت ۱۶ امروز در سالن ورزشی پور شریفی تبریز آغاز شد.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان بی غم با گل زود هنگام احمدی در دقیقه سه بازی صاحب برتری شدند و در ادامه حملات مسی ها سعید تقی زاده گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۵ این بازی محمد حسین درخشانی برای تیم مس گلزنی کرد تا اختلاف به سه گل افزایش بیابد.

در ثانیه های پایانی نیمه اول تیم فردوس صاحب پنالتی شد که محمد برزگر با بی دقتی نتوانست این فرصت را به گل ختم کند و در ادامه بهمن جعفری بازیکن جوان مس گل چهارم مس را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری چهار بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم به رغم بازی سرعتی هر ۲ تیم موقعیتی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه دقیقه ۲۵ بازی ابوالقاسم عروجی گل پنجم تیم مس را زد.

دقیقه ۳۶ مهران رضاپور بازیکن فردوس قم گل اول تیم خود را به دست آورد.

در دقیقه ۳۷ ابوالقاسم عروجی گل دوم خود و ششم تیم مس را به ثمر رساند و در ثانیه های پایانی نیمه دوم سالار آقاپور با یک گل دیدنی گل هفتم مس را به زد تا این بازی با نتیجه هفت بر یک به اتمام برسد.

تیم داوری این بازی را علی احمدی، محمد تیموری، کمال بایزیدی، مسعود شفیعی و بهمن غفاری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در طول بازی علیرضا صمیمی دروازه بان مس و رضا زرخانلی سرمربی تیم فردوس قم از سوی داور میدان با کارت زرد جریمه شدند.

تیم مس سونگون با برد مقابل تیم فردوس قم ۲۹ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و تیم فردوس قم با ۱۳ امتیاز به دره نهم جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور سقوط کرد.

نظر شما