شناسهٔ خبر: 51072046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار تهران:

تکمیل متروی پرند به ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تهران-استاندار تهران گفت: برای تکمیل متروی پرند ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون ٢٠٠ میلیارد تومان اوراق اختصاص داده شده و ۳۵۰ میلیارد تومان از تغییر کاربری تسهیلات دریافت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران طی سخنانی گفت: با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران برای تکمیل مترو پرند به توافق رسیدیم، برای تکمیل این طرح ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، که تاکنون برای این طرح ٢٠٠ میلیارد تومان اوراق اختصاص داده شده و ۳۵۰ میلیارد تومان ما به ازای تغییر کاربری تسهیلات دریافت می‌شود.

استاندار تهران در مورد طرح صورتجلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری و آمایش سرزمین در محدوده و حریم شهر نیز عنوان کرد: با توجه به موضوع مطرح شده در مورد حریم شهر چهاردانگه مقر شد تا جلسه مشترکی بین معاونت سیاسی و معاونت عمرانی استانداری و راه و شهرسازی استان برگزار شود.

وی سپس با اشاره به مشکلات مربوط به حریم شهرها گفت: طرح تقسیمات کشوری باید برای استان تهران تهیه شود که در این زمینه به معاونت سیاسی مأموریت داده شده است.

استاندار تهران در مورد بازنگری طرح هادی روستای زیوان واقع در بخش فشافویه شهرستان ری و طرح هادی روستای قلعه بها واقع در بخش مرکزی شهرستان شهریار بیان کرد: در مورد الحاق یا عدم الحاق آرامستان ها به بافت روستا مقرر شد آرامستان هایی که از قبل در روستاها ایجاد شده در طرح هادی در نظر گرفته شود تا حریم روستا به حساب آیند و امکان هزینه توسط دهیاری‌ها در آرامستان ها و مسیر آن‌ها فراهم شود.

نظر شما