شناسهٔ خبر: 51072019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دردسر دیگر ژستد و یامگا برای استقلال/ نساجی به دنبال 3-0 شدن بازی

دو بازیکن خارجی استقلال ممکن است بازهم برای این تیم دردسرساز شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال در شرایطی مقابل گل گهر به تساوی بدون گل رسید که پیش از شروع بازی ماجرای دو بازیکن خارجی این تیم و ممانعت از حضور این دو نفر در زمین جنجال های زیادی بپا کرد و تبعاتش هنوز دامنگیر آبی پوشان است.

اگرچه مسئولان و عوامل باشگاه استقلال خود را در مورد اتفاقات این دیدار محق می‌دانند و عقیده دارند تصمیم مبنی بر عدم اجازه بازی این دو بازیکن درست و عادلانه نبوده و در حق این تیم اجحاف شده است و همین موضوع تبدیل به کش مکشی جدید میان آبی ها و سازمان لیگ شد.

در این میان از نامه نگاری های میان سازمان لیگ و استقلال تا پیش از بازی با گل گهر پرده برداشته شد و مسئولان سازمان لیگ مدعی شدند پیش از بازی با نساجی به باشگاه اعلام کردند که زمان تعهد موقت این تیم به پایان رسیده و باید هر چه سریعتر ضمانت بانکی مربوط به این دو بازیکن را ارائه دهند.

همین موضوع باعث شد باشگاه نساجی هم مدعی شده و اعلام کند حضور ژستد و یامگا مقابل آنها غیر قانونی بوده و با شکایت در این خصوص خواستار 3-0 شدن بازی باشند.

باشگاه نساجی به جد پیگیر این ماجرا است و واحد حقوقی باشگاه قصد دارد این پرونده را تا انتها و رسیدن به نتیجه پیش ببرد و باید دید چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

نظر شما