شناسهٔ خبر: 51071927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

علی باقری بعدازظهر فردا مذاکرات در وین را شروع خواهد کرد + عکس و معرفی تیم کارشناسی ایرانی

محمدرضا غائبی سرپرست نمایندگی ایران در وین: تیم مذاکراتی بلند پایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست آقای باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه که از روز شنبه وارد وین شده است، دیروز ملاقات هایی داشتند و امروز یکشنبه نیز ملاقات‌های دو جانبه و سه جانبه در سطوح کارشناسی و سطح روسای هیات‌های چین و روسیه و نیز با هماهنگ کننده اتحادیه اروپا آقای انریکه مورا خواهد داشت. گفت‌گوهای اصلی کمیسیون مشترک برجام فردا دوشنبه بعد از ظهر در محل هتل کوبورگ با حضور تمامی هیات‌های اصلی عضو برجام برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران امروز ملاقات‌های دوجانبه و سه جانبه ای را در سطوح کارشناسی با روسای هیئت‌های چین و روسیه و نیز با هماهنگ کننده اتحادیه اروپا برگزار خواهد کرد.

محمدرضا غایبی سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در وین اعلام کرد تیم مذاکره کننده بلند پایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان که از دیروز وارد وین شده است امروز ملاقات‌های دوجانبه و سه جانبه ای را در سطوح کارشناسی و روسای هیئت‌های چین و روسیه و نیز با انریکه مورا هماهنگ کننده اتحادیه اروپا برگزار خواهد کرد.

سرپرست نمایندگی ایران در وین افزود: گفتگوهای اصلی کمیسیون مشترک برجام بعدازظهر فردا دوشنبه در هتل کوبورگ با حضور همه هیات‌های اصلی عضو برجام برگزار خواهد شد.

گفتنی است ؛  اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای که پیشتر منتشر شده بود، اعلام کرد؛ نشست کمیسیون مشترک برجام روز دوشنبه هشتم آذرماه در هتل کوبورگ وین برگزار می‌شود.

بر اساس این بیانیه؛ این نشست به ریاست انریکه مورا معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و با حضور نمایندگان ایران؛ چین؛ فرانسه؛ آلمان؛ روسیه و انگلیس برگزار می‌شود. این نشست در سطح معاونان وزرای امور خارجه و مدیران سیاسی برگزار خواهد شد.

در این بیانیه تاکید شده است که مطابق با قوانین سلامت اتریش و به دلیل قرنطینه سراسری در این کشور؛ مطبوعات اجازه ورود به داخل و سالن محل برگزاری این نشست را ندارند و تنها می‌توانند در یک محوطه مطبوعاتی مقابل هتل کوبورگ که برای آن‌ها تعیین شده است حضور داشته باشند.

 

 تیم کارشناسی ایرانی در مذاکرات وین چه کسانی هستند؟

 

 تیم کارشناسی ایرانی در مذاکرات وین چه کسانی هستند؟

 ایرنا: تیم مذاکره‌کننده ایران در وین که از روز گذشته به سرپرستی علی باقری کنی راهی وین شده، متشکل از جمعی از برجسته‌ترین کارشناسان و مسئولان در حوزه‌های مختلف حقوقی، بانکی و انرژی هستند.

با مذاکره‌کنندگان کشورمان در گفت‌وهای وین آشنا شوید:

- مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی

- رضا نجفی،  معاون امور حقوقی و بین المللی

- ابراهیم شیبانی، رییس کمیسیون اقتصادی شورای راهبردی روابط خارجی

- علی فکری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل سازمان سرمایه گذاری

- احمد اسدزاده، سرپرست معاونت بین الملل و بازرگانی وزارت نفت

- غلامرضا پناهی، عضو هیات عامل و معاون امور ارزی و بین الملل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

 

 

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما