شناسهٔ خبر: 51071900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

مولر: بنزما؟ توپ طلا حق لواندوفسکی است و بس!

تسنیم

ستاره خط حمله تیم فوتبال بایرن مونیخ هم‌تیمی لهستانی خود را شایسته‌ترین گزینه برای کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، در حالی که در رسانه‌های اروپایی از روبرت لواندوفسکی، جورجینیو و لیونل مسی به عنوان سه ضلع مثلث مدعیان اصلی کسب توپ طلای سال 2021 نام برده می‌شد، اسپانیایی‌ها نیز با به راه انداختن جنبشی به نفع کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید را بخت کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال معرفی کردند آن هم در حالی که او به جز فتح لیگ ملت‌های اروپا به همراه فرانسه در سال جاری افتخار دیگری کسب نکرد.

به همین دلیل هم توماس مولر، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ معتقد است بنزما در قیاس با هم‌تیمی او که فصل گذشته بهترین گلزن اروپا بود و با بایرن مونیخ قهرمان بوندس‌لیگا شد، شانس برای کسب توپ طلا ندارد.

مولر در این باره به نشریه اسکای اسپورت آلمان، گفت: برنده توپ طلا؟ دلیلی برای بحث وجود ندارد. لِوی باید برنده شود، ختم کلام. او کاملاً شایسته کسب این عنوان است. اسپانیایی‌ها می‌گویند که بنزما هم خوب کار کرده اما لوی با ما همه چیز برد و همان سال اهدای توپ طلا لغو شد. با این وجود او فصل بعد به درخشش‌ خود ادامه داد و در این فصل رکورد گلزنی در آلمان را شکست (لواندوفسکی در 19 بازی‌اش در این فصل 25 گل زده است. او فصل گذشته نیز در 40 بازی‌اش 48 گل زده بود).

مولر در خصوص برخی ارزیابی‌ها درباره شانس کمتر لواندوفسکی برای کسب توپ طلا به خاطر ناکامی‌اش برای رساندن تیم ملی لهستان به جام جهانی 2022 گفت: زمانی که شما به آنچه لوی در تیم ملی لهستان انجام داده نگاه کنید، می‌بینید که انجام آن کارها در یکی از تیم‌های ملی طراز اول دنیا آسان‌تر است. منظورم من این است که در سطح ملی هم هیچ بازیکنی (در یک سال اخیر) به اندازه روبرت برای تیم ملی کشورش تأثیرگذار نبوده است. به همین دلیل او باید توپ طلا را ببرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما