شناسهٔ خبر: 51071880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت بزرگ PSG؛ تبدیل شکست به پیروزی (عکس)

پاری سن ژرمن در دیداری دشوار و با درخشش در دقایق پایانی 1-3 سنت اتین را مغلوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در روزی که ابتدا از حریف خود عقب افتاده بود، در 15 دقیقه پایانی دو بار به گل رسیده و در نهایت موفق شد 1-3 سنت اتین را شکست دهد. هر دو تیم در دقایق ابتدایی یک بار موفق به باز کردن دروازه یکدیگر شدند و هر دو گل مردود اعلام شد. اما در نهایت این سنت اتین بود که در دقیقه 23 به گل اول رسید. روی ریباند یک موقعیت، دنیس بوانگا در مقابل دروازه صاحب فرصت شده و با ضربه ای زمینی دروازه حریف را باز کرد.

 

پاری سن ژرمن در صدد جبران برآمد و در دقیقه 43 و با اخراج مستقیم کولودژیزاک بعد از خطا روی کیلیان امباپه کار این تیم راحت تر شد. در اوقات اضافی نیمه اول بود که ارسال لیونل مسی از روی یک ضربه ایستگاهی را مارکینیوش با ضربه س تبدیل به گل اول پاری سن ژرمن کرد و در نهایت دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

 

در نیمه اول پاری سن ژرمن علیرغم 10 نفره بودن حریف قادر به خلق موقعیت زیادی روی دروازه حریف نبود. در دقیقه 61 لیونل مسی فرصت خوبی برای زدن گل دوم تیمش شد، اما گرین با عکس العمل به موقع خود اجازه گلزنی ستاره آرژانتینی حریف را نداد.

 

اما در دقیقه 78 پپری سن ژرمن به گل دوم خود نیز دست یافت. لیونل مسی با حرکتی تکنیکی آنخل دی ماریا را در سمت راست محوطه جریمه صاحب فرصت کرد و این ستاره آرژانتینی نیز با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل دوم پاری سن ژرمن شد. در اوقات اضافی این بار پاس گل لیونل مسی را مارکینیوش در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد و پاری سن ژرمن 1-3 موفق به غلبه بر حریف خود شد.

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما