شناسهٔ خبر: 51071829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست فرمانداری اراک: تمام ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات شهر به کار می‌گیریم

گروه استان‌ها ــ سرپرست فرمانداری اراک با بیان اینکه "شهر اراک دچار مشکلات عدیده‌ای است" گفت: تمام ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات به کار می‌گیریم.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، امیر هادی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری اراک با اشاره به قبول مسئولیت فرمانداری اراک اظهار داشت: زمینه‌ای فراهم شد تا دینی که نسبت به استان مرکزی و شهرستان اراک که در آن پرورش یافته‌ام، ادا کنم، استان و شهرستانی که بستر رشد اداری و توسعه اداری بنده بود و توفیق خدمت در حوزه‌های متعدد عمرانی و اجرایی آن را داشته‌ام و از این جهت به اراک و اراکی‌ها و مردم استان مرکزی بدهکار هستم.

سرپرست فرمانداری اراک تصریح کرد: در ابتدا از آحاد مردم اراک طلب استمداد دارم تا این فرزند انقلاب اسلامی و بزرگ شده مکتب انقلاب اسلامی را با دعای خیر خود یاری کنند.

هادی بیان کرد: همچنین از همه معتمدان، ریش‌سفیدان، بزرگان، احزاب، فعالان عرصه سیاسی، تشکل‌ها، خبرنگاران، ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصناف و بازاریان، بسیجیان دلاور، پیشه‌وران و همه آحاد مردم متدین و شریف اراک طلب یاری می‌کنیم.

وی ادامه داد: دست نیاز به سوی همه آنانی که دغدغه انقلاب اسلامی و ایران عزیز را دارند دراز می‌کنیم و از جوانان شهرستان اراک صمیمانه درخواست می‌کنم که این فرزند انقلاب اسلامی را در مسیر پیش رو یاری کنند.

سرپرست فرمانداری اراک عنوان کرد: پیش رویِ انقلاب اسلامی ظرفیت بسیار ارزشمندی به نام سند گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری با نگاه به افتخارات 40 سال گذشته و با نگاه به توسعه، بالندگی و امید به آینده این کشور ابلاغ شده و پیشگام و پیشران این حرکت جوانان هستند.

هادی افزود: بنده به اعتبار ظرفیت موجود در فرمانداری اراک و بخشداری‌های تابعه، ظرفیت موجود در دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان اراک و استان مرکزی، حضور استاندار فرهیخته و توانمند با نگاه ملی و ظرفیت ملی این تعهد را می‌دهم که در مسیر خدمتگزاری و خدمت‌رسانی و تلاش برای بالندگی شهرستان اراک به صورت خستگی‌ناپذیر و توام با عشق و علاقه وصف‌ناپذیر بکوشم.

وی تصریح کرد: نگاه به خدمتگزاری اگر برخاسته از نگاه به سَرسَرای آخرت و روزگار رسیدگی به حساب و کتاب باشد و اگر نگاه الهی و برخاسته از رضایت خداوندی باشد همه ما می‌توانیم در این مسیر موفق باشیم.

سرپرست فرمانداری اراک بیان کرد: با کمال افتخار نمایندگی دولت آیت‌الله رئیسی در شهرستان اراک را برعهده دارم و تمام ظرفیت خود را برای آنچه که تعهد دولت به مردمان ایران اسلامی بوده است را به کار خواهم گرفت.

هادی ادامه داد: دولت فعلی با حجم انبوهی از مطالبات انباشته شده رو به رو است که وظیفه همه ما کارگزاران دستگاه‌های اداری و اجرایی از بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان اراک تا دهیاران در منتهی الیه شهرستان اراک ارائه خدمت به طور شبانه‌روزی است.

وی عنوان کرد: ظرفیت امروز موجود در استان مرکزی ظرفیتی مثال‌زدنی است، وجود استاندار جدید با یک چهره ملی شناخته شده در سطح دولت، وجود آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان و ظرفیت نمایندگان پرتلاش همه در خدمت شهرستان هستند و امیدوارم قدردان این ظرفیت باشیم و بتوانیم موتور محرکه توسعه و بالندگی شهرستان اراک باشیم.

سرپرست فرمانداری اراک افزود: شهرستان اراک علی‌رغم چهره صنعتی و علی‌رغم توسعه‌یافتگی در بسیاری از حوزه‌ها هم دچار مشکلات عدیده‌ای است، مسئله محیط زیست، مسئله آلایندگی‌های موجود در اراک، مسائل متعدد سیاسی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی از جمله مسائلی  هستند که در صورت عدم رسیدگی به موقع، مشکلات فراوانی را برای مردم شهرستان رقم می‌زنند.

هادی تصریح کرد: بنده امروز میراث‌دار دو گنجینه گرانبها هستم، گنجینه نخست محصول 35 سال خدمتگزاری پدرم در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی است و گنجینه دوم محصول سال‌ها تلاش و زحمات دایی مرحوم بنده "دکتر محمدباقر صدوق" چهره ماندگار محیط زیست کشور و مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان مرکزی است امیدوارم به درستی به صیانت از این دو گنجینه گرانبها که نزد بنده به امانت سپرده می‌شود عمل کنم.

وی ادامه داد: از آنجا که بعد هر انتصاب مراسمات و دید و بازدیدهای مرسوم وجود دارد، خواهش داریم که مسیر به شکلی تبیین شود که دید و بازدیدهای مرسوم  را در قالب یک برنامه زمان‌بندی با وظایف تبیینی و وضعیت دستگاه‌ها داشته باشیم و با وضعیت موجود در آنها آشنا شویم، همچنین از نصب و تهیه بنر و سایر شیوه‌های مرسوم هم به منظور صرفه‌جویی حتما خودداری شود.

انتهای پیام/712/ی

نظر شما