شناسهٔ خبر: 51071105 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

راهنمای خرید انواع آهن‌آلات ساختمانی با بهترین قیمت

به طور کلی محصولات آهنی در انواع و اشکال مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند و کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف و ساختمان‌سازی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام  آهن جهان، در هنگام خرید آهن‌آلات مانند هر محصول دیگری بهتر است نکته‌هایی مورد بررسی قرار داده شود. یکی از نکات مهم در هنگام خرید این محصولات آهنی توجه به قیمت آن است.

با توجه به قیمت جهانی آهن نرخ آن دائم در حال نوسان و تغییر است و قیمت ثابتی ندارد بنابراین باید قبل از خرید به این نکته توجه شود و قبل از این که اقدام به خرید این محصول نمایید با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت شود.

آهن آلات جهان یکی از بزرگرترین مجموعه‌های فروش آهن در ایران می‌باشد که با بیش از 50 سال سابقه‌ی فروش آهن، به فعالان صنعت ساختمانی مشاوره می‌دهد.

بنابر گزارش مدیر سایت آهن جهان، خرید بدون واسطه‌ی آهن‌آلات از عوامل اصلی کاهش هزینه‌های ساخت و ساز می‌باشد که سایت آهن جهان با ارائه‌ی قیمت آهن آلات به صورت مستقیم و روزانه، گام موثری جهت ارائه راه حل برای این مشکل اساسی برداشته است و همین امر باعث شده تا سایت آهن جهان به بزگترین فروشگاه اینترنتی آهن‌آلات در ایران تبدیل شود.

سلمان کاهدی افزود: این مجموعه تسهیل و شفافیت در خرید انواع آهن‌آلات ساختمانی را مبنای اصلی کار خود قرار داده و با بیش از 50 سال سابقه‌ی فروش آهن‌آلات و با به کارگیری نیروهای متخصص و تحصیل کرده از بهترین دانشگاه های ایران، سعی در بنیان‌گذاری شیوه نوینی از معاملات آهن‌آلات را دارد که در آن خریدار بتواند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بازارهای سنتی آهن‌آلات و اتلاف وقت بتواند در کوتاه‌ترین زمان  و به آسانی قیمت مستقیم آهن‌آلات را استعلام بگیرد و با اعتماد و اطمینان خاطر خرید نماید.

از آنجایی که قیمت نهایی محصولات آهنی با وزن محاسبه می‌شود پس دانستن فرمول‌های محاسبه آهن‌آلات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در هنگام خرید باید به این نکته توجه کرد تا در هنگام محاسبه قیمت این محصولات با مشکل مواجه نشویم.

راهنمای خرید انواع آهن‌آلات ساختمانی با بهترین قیمت

از دیگر نکات مهم توجه به اندازه و ضخامت محصول است که باید بر اساس نیاز انتخاب شود تا در حین کار و استفاده از این محصولات مشکلی پیش نیاید زیرا هرگونه خرید اشتباهی می تواند هزینه‌ها اضافی برای فرد داشته باشد.

دریافت پیش فاکتور قبل از خرید از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه شود زیرا در فاکتور تمامی مبالغ و ریز هزینه ها به صورت دقیق ذکر شده است و عدم دریافت آن ممکن است باعث ایجاد سوء تفاهم گردد و سبب ایجاد مشکلات جدی‌تر شود.

اگر به صورت اینترنتی خرید انجام می‌شود بهتر است تاییدیه سفارش خود را به کارشناس فروش ارسال نمایید زیرا در غیر این صورت سفارش شما ثبت نخواهد شد. علاوه بر این ارسال آدرس دقیق خود به نماینده فروش این محصولات از دیگر نکات مهم در هنگام خرید است.

بنابراین با توجه به این نکات و بررسی دقیق آن ها می توان از ایجاد مشکلات جدی و هزینه‌های  اضافی خودداری کرد و محصول خود را طبق نیاز در اسرع وقت دریافت نمایید.

خرید پروفیل به صورت مستقیم و بی‌واسطه

پروفیل در واقع به محصولاتی گفته می‌شود که از آن‌ها در صنایع مختلف و برای ساخت درب، پنجره و... استفاده می‌شود. این محصولات معمولا در انواع و ضخامت‌های مختلف موجود می‌باشند که هر کدام کاربردها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

پروفیل‌ها به دو دسته اصلی پروفیل باز و پروفیل بسته تقسیم‌بندی می‌شوند. از نوع باز بیشتر برای ساخت و سازهای بزرگ‌تر مثل ساخت سقف انواع انبارها، سالن‌ها و... استفاده می‌شود و از نوع بسته آن برای کارهای کوچکتر مثل ساخت قوطی، درب و پنجره، کرکره برقی و... استفاده می‌گردد.

با مراجعه به سایت آهن آلات جهان می‌توانید اقدام به  دریافت قیمت روز پروفیل همچنین کارشناسان آهن آلات جهان در هنگام خرید به مشتریان خود مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.  

راهنمای خرید انواع آهن‌آلات ساختمانی با بهترین قیمت

تامین مستقیم انواع مقاطع فولادی در ابعاد مورد نظر مشتریان و امکان خرید به صورت عمده و یا خرد

تنوع بالای مقاطع فولادی در سایت آهن جهان از دیگر عواملی است که باعث همکاری مداوم مشتریان با این مجموعه شده است. با توجه به گفته های مدیریت آهن جهان، این مجموعه توانسته نزدیک به 100 گروه از مقاطع فولادی را تامین نماید که کلیه ی این اقلام در انبار شرق و غرب آهن جهان موجود و آماده ی ارسال می باشد.

تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی، پروفیل و انواع ورق از جمله پر کاربرد ترین محصولات فولادی است که قیمت آن ها در سایت آهن جهان منظم به روز رسانی شده و در تمامی سایز ها و ابعاد موجود می باشد.

به طور مثال با ورود به صفحه ی قیمت پروفیل در سایت آهن جهان می توانید از قیمت روز پروفیل مطلع شوید و یا قیمت روز نبشی آهن در صفحه ی قیمت نبشی سایت آهن جهان به صورت منظم به روز رسانی می شود.

علاوه بر این آهن جهان با ارائه خدمات جوشکاری، برشکاری و سوراخ کاری امکان تحویل محصولات به مشتریان در ابعاد مورد نظرشان را فرآهم آورده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما