شناسهٔ خبر: 51070646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساعی:

دوره قبل نگذاشتند ورزشکاران کار خود را در کمیسیون انجام دهند

قهرمان سابق المپیک کشورمان در خصوص برگزاری اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هادی ساعی در حاشیه برگزاری اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: من به دلیل عضویت در شورای المپیک آسیا به صورت خودکار در این گروه حضور خواهم داشت، اما بعضی از ورزشکاران هم بودند که اعتراض داشتند و شاید هم اعتراض‌های آن‌ها به جا بوده است. من نمی توانم در این باره قضاوت کنم، ولی امیدوارم در همین ابتدای کار دو دستگی به وجود نیاید و مثل دوره گذشته نباشد که نگذاشتند کار کنیم. بی تعارف می‌گویم نمی‌گذاشتند کاری را که باید انجام دهیم را درست انجام دهیم. متاسفانه به دلیل اینکه انتخابات کمیسیون ورزشکاران قبل از انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود همیشه این شایعه‌ها به وجود می‌آید و همه می‌خواهند از ۶ رای سهمی را داشته باشند.

انتخابات فدراسیون مهندسی شده است و تکواندو جایگاه خود را از دست داده است

او در ادامه افزود: مشکلات باید حل شود نمی‌شود ۲ قهرمان المپیکی که انتخاب شده اند در این کمیسیون حضور نداشته باشند، چرا که وزن کمیسیون پایین می‌آید. ۲ ورزشکاری که از قهرمانان جدید ما هستند و باید به آن‌ها احترام بگذاریم. چرا که آن‌ها هم حرف دارند دوست دارند حرف هایشان در این میان شنیده شود.

ساعی در پاسخ به این سوال که گفته شده ورزشکاران با یکدیگر کنار نمی‌آیند برای همین کمیسیون نمی‌تواند کاری بکند، گفت: من اصلا این را قبول ندارم. امیدوارم سرشان در این دوره به سنگ بخورد و بگذارند این کمیسیون کار خود را انجام دهد.

او درباره حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو نیز عنوان کرد: من از این انتخابات پا پس نخواهم کشید، نقد‌ها و اعتراض‌های زیادی دارم، اما شرایط به گونه‌ای دارد رقم میخورد که همه افراد عادی هم این موضوع را می‌دانند انتخابات فدراسیون مهندسی شده است و تکواندو جایگاه خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما