شناسهٔ خبر: 51070610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ادارات برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم اورامان مستقر شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه مردم اورامان مخلص، دارای نجابت، اهل ایثار، فداکاری، معرفت، معنویت، علم و عرفان هستند، گفت: ادارات برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم در منطقه مستقر شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جمع مردم اورامان در مسجد جامع این شهر، ضمن قدردانی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های مردمان این دیار اظهار داشت: از همه مسئولان، علما، مردم و عزیزانی که از بدو ورود بنده را همراهی و در این جلسه حضور دارند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز در مکان مقدس و شریفی حضور داشته که مقبره امامزاده پیرشالیار از نوادگان امام جعفر صادق(ع) در این شهر وجود دارد، افزود: این امام همام فرموده "انسان برای ماندن در کنار یکدیگر انصاف را رعایت و ضمن مهربانی، نسبت به موفقیت‌های هم حسادت نکنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه در مقابل بدی‌‌ها، خوبی‌ها را نیز ببینیم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی از جمله برق، گاز، آب، جاده و ... در این منطقه برای مردم فراهم کرده و مشکلات کنونی هم با همراهی مردم رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اقدمات خوبی از جمله ثبت جهانی اورامان در این منطقه انجام شده است، افزود: مسجد اورامان از زیباترین مساجد کردستان بوده و مردمان این دیار مخلص، دارای نجابت، اهل ایثار، فداکاری، معرفت، معنویت، علم و عرفان هستند.

پورذهبی با بیان اینکه منطقه اورامان شهید پرور، عالم‌خیز و عارف‌خیز است، تاکید کرد: باید قدر داشته‌های خود را دانسته و شکرگذار این همه نعمات و خدمات باشیم.

وی از فرماندار سروآباد خواست که مشکلات اورامان و شهرداری را به‌صورت مکتوب برای پیگیری و اختصاص بودجه ارائه دهند؛ همچنین از فرمانده سپاه شهرستان نیز انتظار می‌رود که یک مکان ورزشی برای عموم مردم احداث و راه‌اندازی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه ادارات مهم‌ با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی و جلوگیری از تردد مردم به شهرستان‌ها در این شهر راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: این مشکلات و دغدغه مردمی را به استاندار منعکس‌ کرده و از استان پیگیری خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اورامان احصا و اولویت‌بندی شود، تصریح کرد: از استاندار کردستان انتظار می‌رود مشکلات پروژه نیمه‌تمام گردنه ژالانه و مجوز راه‌اندازی بیمارستان محلی اورامان از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی پیگیری شود.

 پورذهبی یادآور شد: گرچه هم‌اکنون کشور در تحریم بوده اما علی‌رغم این مشکلات، بودجه و اعتبارات خاصی برای راه‌اندازی و اتمام‌پروژه‌ها و رفع مشکلات مردمی اختصاص داده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: بنده همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و امیدوارم با پیگیری‌های لازم، در سفر بعدی شاهد مشکلات و دغدغه‌های مردمی نباشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما