شناسهٔ خبر: 51069187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲هزار و ۶۶ماموریت اورژانس بابل در آبان ماه

اورژانس۱۱۵ بابل در آبان ماه امسال ۲هزار و ۶۶ماموریت انجام داده است.

صاحب‌خبر -

۲ هزار و ۶۶ ماموریت اورژانس بابل در آبان ماهبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: اورژانس بابل در آبان ماه امسال در مجموع ۲۰۶۶ماموریت انجام داده است که ۹۰۷ماموریت آن شهری و ۱۱۵۹ماموریت جاده‌ای بوده است.

دکتر لعلی افزود: از این تعداد ماموریت‌ ۹۱۷بیمار یا مصدوم را به بیمارستانهای شهرستان بابل منتقل کردند که ۴۱۹ انتقالی به بیمارستان ماموریت شهری  و ۴۹۸ انتقالی به بیمارستان ماموریت جاده‌ای بوده است.

او در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در آبان ماه بیان داشت: برای ماموریت‌های شهری ۸دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۳دقیقه بوده است.

لعلی افزود: در این ماه سازمان اورژانس بابل ۴۲۹ماموریت تصادفی انجام داده که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۳۳تصادفی شهری و۲۹۶تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل بیان کرد: بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل درآبان ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۱۸مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۶۱مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۰مورد بوده است.

دکتر لعلی در ادامه گفت: در آبان ماه امسال، ۶۶۱۰بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۱۴۲مورد مزاحمت بوده است.

او همچنین گفت: در این ماه ۲مورد CPRموفق هم اورژانس بابل داشت.

نظر شما