شناسهٔ خبر: 51068718 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

عکس تولد لاکچری بهاره رهنما در خارج !

رکنا: بهاره رهنما تصویری را از خود در جشن تولد زودهنگامش در خارج از کشور منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر اول بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارد. عکس تولد بهاره رهنما در خارج از کشور منتشر شد.

به گزارش رکنا، بهاره رهنما بازیگر مطرح و بسیار جنجالی در اینستاگرامش تصویری جالب را از کیک تولد خود در خارج از کشور به همراه دوستانش به اشتراک گذاشت.

بهاره رهنما

ماجرای بهاره رهنما و قوم لر چه بود؟

در قسمتی از مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب، بهاره رهنما در واکنش به شهرزاد کمال‌زاده که درباره رسم گرفتن شیرب‌ها از سوی برخی خانواده‌ها حرف می‌زند با تمسخر و استهزا عنوان می‌کند که «ماشاءالله دخترای امروزی سر و وضع‌شان نیکول کیدمنه و طرز فکرشون لر».

این جمله رهنما با واکنش طیف‌های متنوعی از مخاطبان همراه شد.

پس از وسعت واکنش‌ها و بالا گرفتن مسئله در بین مردم، این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی ایسنتاگرامش تلاش کرد با اتخاذ حربه کهنه فرار به جلو ضمن وصله پینه کردن جمله توهین‌آمیزش و طرح تئوری ارتباط گودرز و شقایق، موضوع را به اصطلاح ماله‌کشی کند.

بهاره رهنما

پس از گذشت چند روز از این اتفاقات و وسیع‌تر شدن گستره اعتراضات مردمی در فضاهای رسانه‌ای و مجازی به حرف‌های سخیف و موهن بهاره رهنما بالاخره سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و اعلام شد با دستور ساترا این بخش از همه رسانه‌های رسمی منتشرکننده حذف شد!

واقعیت ماجرا این است که اگر هموطنان لر به سخنان سخیف رهنما واکنش نشان نمی‌دادند، اساساً مرکز نظارتی، چون ساترا نیز ورودی به این برنامه نداشت چراکه ظاهراً تهیه‌کننده محترم خودی محسوب می‌شوند و خیال مدیران ناظر راحت است.

منبع: وقت صبح

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • دخترربایی برای ازدواج اجباری با دستور پدر / دختر زنجانی در تهران فاش کرد

    دخترربایی برای ازدواج اجباری با دستور پدر / دختر زنجانی در تهران فاش کرد

آیا این خبر مفید بود؟
0 2

نظر شما