شناسهٔ خبر: 51064540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول کانون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی درکرمانشاه:

جوانان کانون با اشتیاق در یک رقابت سالم شرکت می کنند

ایرانی گفت: دراین رویداد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد وارد یک رقابت سالم شده اند که میزان فعالیت های بیشتری از آنها دیده می شود.

صاحب‌خبر -

مجید  ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: به علت حجم کاری و فعالیت های زیاد کانون ۲۰ نفر از کانون را عضو کردیم  تا امتیاز فهما را از دست ندهیم.

 

 مسئول کانون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه: توزیع بسته های غذایی معیشتی ، ارائه خدمات مشاوره ای در مسجد ،چهار شنبه هر ماه ویزیت رایگان، برگزاریتمامی مراسمات مذهبی همچون نیمه شعبان ، شهادت ها ، ماه مبارک رمضان عید فطر و شب‌های قدر  ، تقسیم نذری بین نیازمندان، توزیع گوشت گرم در مرکز نیکوکاری شهید سید مجتبی علمدار در ماه رمضان و عیدفطر، برپایی سفره افطاری ، قبل از ماه محرم هم یکسری جلسات با هیئت ها داشتیم جهت هماهنگی در ماه محرم ، در مناسبت های مختلف ما ذبح داشتیم که خیرین در تهران و شهرستان ها و خود استان نذورات خود را ارسال می کردند از مهمترین برنامه های این کانون است.

 

وی خاطر نشان کرد: جوانان این کانون بسیار فعال و خلاق هستند بطوریکه دریک فراخوان اعلام کردیم اگر وسایلی در منزل بلااستفاده دارید به کانو تحویل دهید و بعضی از مردم که وسایلی در حد نو داشتند را به ما دادند بین پنج خانواده‌ توزیع شد.

 

ایرانی با اشاره به زمان بازگشایی مدارس تصریح کرد: در مهر و آبان ماه  توزیع لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند  اجرا شد و در ولادت پیامبر و امام صادق (ع) جشن و برنامه فرهنگی مسابقه بهمراه جوایز برگزار کردیم.

 

 مسئول کانون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد: پخت و توزیع ۱۴۰۰ دست غذا در عید غدیر بین چهار گروه جهادی و کانون حاج قاسم سلیمانی ، توزیع یکسری لباس بین نیازمند و دانش آموزان ،توزیع نان رایگان ، برپایی دوتا حلقه‌های صالحین زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال، در قسمت خواهران برگزاری سفره صلوات  در مناسبت های مختلف و پاسخگویی به سوالات و احکام و ایجاد بازی های مختلف مثل پینگ پنگ برای بچه ها  در کانون قابل اجرا است.


وی با اشاره به اجرای طرح سه شنبه های تکریم در این کانون گفت: توسط جوانان اعضای کانون در هفته دفاع مقدس به سه خانواده شهدا سرکشی و با آنها به گفتگو نشستیم.

پایان پیام/712

نظر شما