شناسهٔ خبر: 51063319 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

جمشیدی‌فر از نقشش در سریال «خوشنام» می‌گوید

عباس جمشیدی‌فر با اشاره به اینکه «خوشنام» سریالی کاملاً جدی با موقعیت‌هایی تلخ، عاشقانه و کمدی است تأکید کرد نقشم در این سریال مملو از هیجانات و افکار منفی است.

صاحب‌خبر -

عباس جمشیدی‌فر ، بازیگر سینما و تلویزیون، درباره بازی در سریال «خوشنام» گفت: «خوشنام» یک سریال کاملاً اجتماعی است، گهگاهی موقعیت‌های کمیک در این سریال شاهد هستیم که به همین دلیل نمی‌توان آن را سریالی کاملاً اجتماعی جدی دانست. در این سریال شاهد فضای تلخ، عاشقانه، کمدی و... هستیم.

جمشیدی‌فر خاطرنشان کرد: درباره نقشم توضیح چندانی ندارم چراکه نمی‌خواهم چیزی از سریال لو برود اما اگر بخواهم خیلی کوتاه درباره کاراکتر فریدون بگویم، او جوانی است که در یک موقعیت اجتماعی با ذهنیتی کاملاً متفاوت قرار دارد که در ذهنش مملو از افکار بسیار منفی است و هیجانات خیلی زیادی هم دارد و به خاطر همین افکار و هیجانات دست به کارهایی غیرمنطقی می‌زند که شاید خیلی‌ها او را دوست نداشته باشند. کاراکتر فریدون کاملاً نسبت به فضا و نوع زندگی که در آن قرار گرفته بیگانه است. تا این حد بیشتر نمی‌توانم درباره این شخصیت توضیح دهم اما فکر می‌کنم شخصیت نمایشی جالبی است و امیدوارم مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

عباس جمشیدی‌فر

این بازیگر در پایان اظهاراتش تأکید کرد: همکاری با گروه «خوشنام» برای من اتفاق خوبی بود، یک گروه حرفه‌ای و باتجربه که به کار خود تسلط دارند. با توجه به این مسئله و فیلمنامه خوبی که این سریال دارد فکر می‌کنم اگر زمان پخش مناسبی برای آن در نظر گرفته شود قطعاً می‌تواند از آثار مورد توجه و پرمخاطب تلویزیون باشد.

گفتنی است، سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی تولید می‌شود و بازیگرانی چون حمید لولایی، هومن حاج عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی‌فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی و سیاوش چراغی‌پور در آن ایفای نقش می‌کنند.

 

نظر شما