شناسهٔ خبر: 51059018 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مسئول واحد قران و عترت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد اعلام کرد؛

زمان برگزاری آزمون بخش معارفی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد مشخص شد

مسئول واحد قران و عترت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، زمان برگزاری آزمون بخش معارفی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا – گناباد، کاظم جوادی در این باره اظهار کرد: آزمون معارفی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت به صورت همزمان با سایر دانشگاه‌های کشور به صورت الکترونیکی و کددار در تاریخ ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه آدرس و ساعت دقیق برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد، تصریح کرد: علاقه مندان بایستی جهت دریافت منابع بخش معارفی به نشانی https://quran.behdasht.gov.ir/hodhod مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: آزمون بخش معارفی این جشنواره همانند سال گذشته به صورت الکترونیکی برگزار و برگزیدگان به مرحله کشوری این بخش معرفی خواهند شد.

جوادی با اشاره به تقدیر از نفرات اول تا سوم مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی هدهد، تصریح کرد: تعداد ۱۶ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در بخش معارفی و تعداد ۱۴ نفر نیز در بخش آوایی به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کرده‌اند که از این تعداد، چهار نفر توانستند حایز مقام شوند.

مسئول واحد قران و عترت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام بخش معارفی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد تا ۱۵ آذرماه ادامه داشته و کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان می‌توانند در این بخش ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت در شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، تیمی، فن‌آوری، معارفی، هنری و در ۵۵ رشته ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما