شناسهٔ خبر: 51053353 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

جشنواره گل لیورپول در آنفیلد

هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس با برتری لیورپول و استون‌ویلا پیگیری شد و تیم‌های نوریچ و ولورهمپتون نیز با تساوی به کار خود پایان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و در پایان آن تیم‌های لیورپول و استون ویلا موفق شدند از سد حریفان خود عبور کنند. نوریچ و ولورهمپتون نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

لیورپول ۴ - ۰ ساوتهمپتون

قرمزهای بندر لیورپول در یک دیدار خانگی و یک طرفه موفق شدند حریف خود را مغلوب کنند. دیگو ژوتا (۲گل)، تیاگو آلکانترا و ویرجیل فن‌دایک موفق شدند گل‌های این بازی را به ثمر برسانند. شاگردان «یورگن کلوپ» با این پیروزی ۲۸ امتیازی شدند و خود را به یک قدمی چلسی در صدر رساندند. ساوتهمپتون نیز با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند. 

کریستال پالاس ۱ - ۲ استون ویلا

استون ویلا که با آمدن استیون جرارد بر روی نیمکت خود جان تازه ای گرفته، در دومین دیدار خود تحت هدایت این اسطوره انگلیسی نیز موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود عبور کند. مت تارگت و مک‌گین دو گل استون ویلا را به ثمر رساندند. گوئی نیز تک گل کریستال پالاس را وارد دروازه حریف کرد. 

شاگردان جرارد با این نتیجه ۱۶ امتیازی شدند و خود را تا رده یازدهم بالا کشیدند. کریستال پالاس نیز با این شکست ۱۶ امتیازی باقی ماند و با تفاضل گل بهتر نسبت به استون ویلا در رده دهم قرار گرفت. 

169232388

نوریچ ۰ - ۰ ولورهمپتون

گرگ ها با این تساوی ۲۰ امتیازی ماندند و در همان رده ششم قرار گرفتند. نوریچ نیز ۹ امتیازی شد و در رده نوزدهم باقی ماند.

169232387

آرسنال و نیوکسل نیز امروز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شاگردان «میکل آرتتا» موفق شدند نیوکسل را با دو گل از پیش رو بردارند.  

دیگر دیدار این هفته از لیگ برتر انگلیس امشب برایتون و لیدز از ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. 

 

نظر شما