شناسهٔ خبر: 51049851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

تفکر انقلابی ناجی کشور است

عادله سادات هاشمی

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: با بهره‌گیری از تفکر انقلابی و جهادی در راستای بازگشت سرمایه‌های اجتماعی به بطن جامعه و جلب حمایت‌های مردمی می‌توان علاوه ‌بر نجات کشور، تفکرات واگرایانه از انقلاب را به تفکرات همگرایانه با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدل کرد. 

صاحب‌خبر -

محمدرضا جان‌نثاری، امروز(شنبه_ ۶ آذر)در آئین تکریم و معارفه فرماندار شاهین شهر و میمه که در سالن شیخ‌بهایی با حضور فرماندار اصفهان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد با بیان اینکه یکی از مولفه‌های حکومت‌داری دلگرمی مردم به نظام و حکومت است، اظهار کرد: اعمال تحریم‌ها در اندازه خود، مشکلات معیشتی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... تا حدودی مردم را از آزرده خاطر، دلزده و خسته کرده‌است و نباید مدیران با تکرار اتفاقات و تذکر مداوم آن میزان دلزدگی و خستگی مردم را افرایش دهند، بلکه؛ باید با خدمت گزاری به مردم در جهت تامین دلگرمی و بازگشت این ظرفیت و سرمایه اجتماعی به حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه شاهین‌شهر و میمه یک شهرستان با ظرفیت و پیتانسیل بالاست و از آن با نام ایران کوچک یاد می‌شود، افرود:  این شهر پتانسیل و توانمندی‌های بسیاری را در خود جای داده‌است و نباید این شهر را بر اساس اطلاعاتی که رسانه‌های خارجی از آن یاد می‌کنند شناخت بلکه تبلور حضور همه اقشار و توانمندی‌ها مختلف فرهنگی و قومیتی را می‌توان در مراسم‌ سوگواری عاشورا حسینی آن دید.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، فرمانداران را مدیران اجرایی دولت برای همه مردم دانست و تصریح‌کرد: فرمانداران باید بدانند جوانی که پوشش نامتعارف و افکار دگر اندیش دارد نیز فرزند و ناموس همین کشور است و باید با بهره‌گیری از تفکر انقلابی و جهادی در راستای بازگشت سرمایه‌های اجتماعی به بطن جامعه و جلب حمایت‌های مردمی اقدام کنند، زیرا؛ تفکر انقلابی می‌تواند ناجی کشور بوده و تفکرات واگرایانه از انقلاب را به تفکرات همگرایانه با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدل کند.

جان‌ثاری ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرماندار اسبق شاهین‌شهر "اسفندیار تاجمیری" و معرفی  "سیدمحمدرضا کاظمی طبا" به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان، ادامه‌داد: در شاهین‌شهر و میمه فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهر هر سه در یک راستا و خط و مشی قرار گرفته‌اند و با تشکیل اتاق فکرهایی متشکل از همه افکار، گرایش‌ها و نظرات می‌توانند در جهت رشد و پیشرفت شهر گام بردارند.

وی از اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در نشست نیز خواست پیگیری مشکلات مردم و مطالبه‌گری قوی از مدیران را در دستور کار خود قرار دهند و انصاف را در نشر اخبار با پرهیز از جناح بندی سیاسی و اعمال نظرات شخصی و رعایت کنند.

انتهای پیام

نظر شما