شناسهٔ خبر: 51049743 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازگشت آرسنال به مسیر سبز با گلزنی ستاره‌های جوان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال آرسنال با درخشش بازیکنان جوان خود موفق شد از سد نیوکاسل گذشته و دوباره به مسیر پیروزی‌های قبلی برگشته و باخت به لیورپول را فراموش کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و نیوکاسل از ساعت ۱۶ امروز(شنبه) برگزار کننده اولین بازی هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس بودند که در پایان توپچی‌های لندن با ۲ گل به برتری رسیدند.

شاگردان میکل آرتتا که برای فراموش کردن باخت به لیورپول نیاز به این پیروزی داشتند، حریف قعرجدولی ولی سرسخت خود را با ۲ گل در نیمه دوم از پیش رو برداشته تا دوباره به مسیر رو به رشد سابق خود بازگشته و البته کلاغ‌ها را در انتهای جدول نگه دارند تا حضور ادی هاو فعلا نتواند حلال مشکلات این تیم باشد.

بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی، ۲ بازیکن جوان آرسنال در دقایق ۵۶ و ۶۶ گلزنان این دیدار بودند و هر ۲ گل روی پاس‌های مدافعین کناری توپچی‌ها یعنی نلسون تاوارش و تاکهیرو تومیاسو به ثمر رسید.

آرسنال با این برد ضمن ثبت هفتمین پیروزی فصل ۲۳ امتیازی شد و جایگاه خود در رده پنجم را تثبیت کرد. نیوکاسل نیز با متحمل شدن هفتمین شکست همچنان با ۶ امتیاز در رده بیستم جدول رده بندی قرار دارد.

بازگشت آرسنال به مسیر سبز با گلزنی ستاره‌های جوان

نظر شما