شناسهٔ خبر: 51049724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:

بسیج در تبعیت از ولی فقیه در همه زمینه‌ها میدان دار است/نگاه به تربیت و کادرسازی اولویت مهم بسیج

سرهنگ دستجانی گفت:حضور بسیج در قالب سند انتظار رنگ و بوی دیگری به فعالیت‌های این نیروی مردمی داده است و با تنظیم ۹ سند و سازماندهی بسیجیان ذیل هر سندی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، فضای مجازی و ... بخش نوینی از فعالیت‌ها را به منصه ظهور خواهد گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در آئین افتتاح این نمایشگاه که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و بسیجیان ساوه انجام شد، گفت: بسیج در تبعیت از، ولی فقیه در همه زمینه‌ها میدان‌دار است و برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بسیج نمونه‌ای از خدمات این شجره طیبه است تا مردم بدانند که در پایگاه‌های مقاومت بسیج چه خدماتی به مردم ارائه می‌شود.


وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی نشست‌های سیاسی، فعالیت‌های جهادی، علمی و فناوری، اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی و ده‌ها خدمت دیگر تنها بخشی از فعالیت‌های بسیج است.


دستجانی گفت: حضور بسیج در قالب سند انتظار رنگ و بوی دیگری به فعالیت‌های این نیروی مردمی داده است و با تنظیم ۹ سند و سازماندهی بسیجیان ذیل هر سندی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، فضای مجازی و ... بخش نوینی از فعالیت‌ها را به منصه ظهور خواهد گذاشت.


فرمانده سپاه ساوه گفت: بسیج در گام دوم انقلاب باید موثرتر ظاهر شود. مفهوم بسیج با تربیت بیشتر عجین شده و نگاه بسیج به تربیت و کادرسازی یک اولویت است و مراقبت از بسیج یک اصل به شمار می‌رود و در قالب اجرای طرح حلقات صالحین و احیای امر به معروف و نهی از منکر به صورت مسجد محور به دنبال ترویج محله اسلامی فارغ از آسیب‌های اجتماعی باشیم.
انتهای پیام/

نظر شما