شناسهٔ خبر: 51049564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرمربی شهدای رزکان البرز: مقابل سپیدرود شایسته پیروزی و کسب ۳ امتیاز خانگی بودیم

سرمربی تیم شهدای رزکان البرز با اشاره به تساوی خانگی تیمش مقابل سپیدرود گفت: در هر دو نیمه تیم ما حاکم میدان بود و شایسته پیروزی بودیم اما پنالتی که داور به اشتباه برای سپید رود گرفت کار ما را سخت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،فرشاد فلاحت زاده عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با صحبت هایی که در بین دو نیمه با بازیکنانم داشتم در نیمه دوم فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و حتی می توانستیم در همان ابتدا کار را به تساوی بکشانیم که گلر سپید رود به خوبی توپ ها را مهار کرد

وی ادامه داد: خوشحالم که حملات پردامنه ما جواب داد و توپ دقایق پایانی بازی به خوبی توسط مرادی وارد دروازه حریف شد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

سرمربی شهدای رزکان افزود: حق ما در این دیدار کسب سه امتیاز بود، بازیکنانم تلاش کردند ولی دروازبان سپیدرود ستاره میدان بود و واکنش های بسیار خوبی را از خود نشان داد.

فلاحت زاده به دیدارهای آینده اشاره کرد و گفت: به بازیکنانم و همکارانم در کادر فنی خسته نباشید میگویم و از فردا برای دیدار مقابل شهرداری بندرعباس آماده می شویم تا با آمادگی کامل به مصاف حریف برویم.

وی در پایان گفت: روند ما رو به جلو است و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار نماینده استان البرز باشد.

گفتنی است دیدار تیم های شهدای رزکان و سپیدرود رشت در چارچوب هفته سوم لیگ دو کشور در ورزشگاه انقلاب کرج با تساوی یک بر یک پایان یافت.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

نظر شما