شناسهٔ خبر: 51049443 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بهترین زمان سفر به هند | هزینه سفر به هند

اینکه در چه فصلی می‌توان از تفریحات آبی استفاده کرد و چه زمانی برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی مناسب هستند؟ را بهترین زمان سفر به هند مشخص می‌کنند. این کشور رنگارنگ جاذبه‌های بی پایانی دارد فقط باید بدانید که کدام فصل را به گردشگری در هند اختصاص دهیم؟ از این رو در ادامه با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده و حال و هوای 4 فصل سال در هند و هزینه‌های سفر به این کشو را مرور می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

هندوستان کشوری پهناور با جاذبه‌های تاریخی نوستالژیک و اسرارآمیز است؛ اما برای لذت بردن از سفر به این مقصد رنگارنگ شرط اول آنست که بدانیم کدام فصل را برای رزرو تور هند انتخاب کنیم! اگر هند را مانند یک پازل در نظر بگیریم هر یک از مناطق این کشور آب و هوای خاص خود را دارند اما ما در اینجا به بررسی بهترین فصل سفر و هزینه‌های مثلث طلایی هند (دهلی، آگرا و جیپور) می‌پردازیم.

فصل بهار در هند

اگر قصد دریافت ویزای هند و سفر به این کشور را دارید تا بهار دست نگه دارید! چرا که بهارهای هند و به ویژه حوالی تاریخ 20 و 21 مارچ به لطف جشن هولی یا همان جشن رنگ‌ها حال و هوایی شاد و پر انرژی دارد. در این فصل نه خبری از گرمای هوا هست و نه بارش باران‌های موسمی، بلکه طبیعت هند بسیار دل‌انگیز بوده و همه چیز برای یک بازدید عالی از جاذبه‌های تاریخی آماده است. از این بهار می‌توان بهترین زمان سفر به هند دانست. برای رزرو تورهای هند در فصل بهار و شرکت در جشن هولی می‌توانید با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک در ارتباط باشید.

فصل تابستان در هند

گرما و تابش مستقیم خورشید از ویژگی‌های اصلی هند در فصل تابستان هستند. دمای هوای هند در این فصل تا 40 درجه سانتی‌گراد هم افزایش پیدا می‌کند. از این رو از تعداد گردشگران تور هند کاسته شده و این کشور خلوت‌ترین روزهای گردشگری خود را تجربه می‌‎کند. البته مناطق کوهستانی هند خوش آب و هوا بوده و می‌توانند میزبانی عالی برای مسافران تابستانی به شمار آیند. در زمان استعمار هند توسط انگلیس، انگلیسی‌ها برای فرار از گرمای هوا به مناطق مرتفع پناه می‌بردند، تفرجگاه‌های ساخته شده در آن دوران همچنان پابرجا باقی مانده و مورد استفاده گردشگران قرار می‌گیرند. هیل استیشن از معروف‌ترین تفرجگاه تابستانی در هند است.

فصل پاییز در هند

کاهش دمای هوا ارمغان فصل پاییز برای کشور هند است. هر چند که در این فصل بارش گاه و بی‌گاه باران‌های موسمی ممکن است مسافران را غافلگیر کند اما با چک کردن هوا می‌توان گشت و گذاری عالی را در هوای معتدل پاییز تجربه کرد. به همین دلیل بسیاری این فصل را بهترین زمان سفر به هند می‌دانند. باش باران‌ها به قدری فضا را خنک و البته عاشقانه می‌‎کند که بی‌شک با قدم زدن در تاج محل حس و هوایی را تجربه خواهید کرد فراموش‌نشدنی! پس اگر عاشق راه رفتن زیر باران و بوی نم خاک هستید سفر به هند در فصل پاییز را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

b

فصل زمستان در هند

در هند زمستان به آن معنایی که ما می‌شناسیم وجود ندارد. دمای 18 درجه‌ای هوا و تابش ملایم آفتاب دلیلی بر آن شده تا این فصل نیز در میان لیست بهترین زمان سفر به هند قرار گیرد. طرفداران مثلث طلایی دهلی، آگرا و جیپور در زمستان می‌توانند هم به دیدن جاذبه‌های تاریخی هند رفته و هم از طبیعت بسیار زیبای این کشور پهناور لذت ببرند. پس با سفر به هند در زمستان می‌توانید چند روزی هم که شده از برف و سرما در امان باشید. برای رزرو تورهای هند در فصل بهار و شرکت در جشن هولی می‌توانید با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک در ارتباط باشید.

چه زمانی به هند سفر کنیم؟

با توجه به موقعیت جغرافیایی هند و وضعیت آب و هوایی این کشور بهار، زمستان و پاییز را می‌توان بهترین زمان برای سفر به هند دانست. اگر عاشق گشت و گذار در طبیعت و مناظر سرسبز هستید در بهار، اگر دوست دارید از عاشقانه‌های هند در زیر نم باران دیدن کنید پاییز و اگر هم سفر در آب‌وهوای معتدل را ترجیح می‌دهید زمستان را برای سفر به هند انتخاب کنید.

هزینه سفر به هند

قیمت بلیط هواپیما، تعداد شب‌های اقامت و تاریخ سفر هزینه سفر به هند را مشخص می‌کنند. در مجموع فیمت تور هند در فصل‌های پیک و ایام تعطیل گران‌تر از فصل‌های پیک می‌باشد. قیمت بلیط هند با پرواز فلای دبی از حدود 16 میلیون تومان شروع می‌شود. این قیمت با توجه با تاریخ سفر ممکن است ارزان‌تر یا گران‌تر شود. تورهای آژانس هواپیمایی ستاره ونک در به مقصد دهلی، آگرا، جیپور در صورت برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی به صورت 7 شب و 8 روز برگزار شده و اقامت در بهترین هتل‌ها، بلیط رفت و برگشت و بیمه مسافرتی را شامل می‌شود.

هند؛ مقصدی ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه

هند برای طرفداران تورهای نوستالژیک، سفری شگفت‌انگیز را رقم می‌زند. آژانس هواپیمایی ستاره ونک برای لذت بردن از تامی تفریحات هند فصل‌های بهار، پاییز و زمستان را برای سفر پیشنهاد می‌کند. تورهای هند ستاره ونک با ارائه بهترین خدمات قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند.

c

برای دریافت ویزای هند و رزرو تور هند با همکاران واحد تور در آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 88880000-021 در تماس باشید.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما