شناسهٔ خبر: 51049374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری کارگاه دختران جوان بامحوریت عفاف وحجاب توسط بسیج جامعه زنان سیستان و بلوچستان

زاهدان/ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگاه دختران جوان بامحوریت عفاف وحجاب توسط بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار گردید .

صاحب‌خبر -

مدیر سازمان بسیج جامعه زنان استان درگفتگوباخبرنگار بسیج گفت:در هفتمین روز از هفته بسیج  کارگاه دختران جوان با محوریت عفاف و حجاب توسط بسیج جامعه زنان سراسر استان با شرکت بیش از هزار و 300  نفر  درنواحی برگزار گردید.

آذرکیخا هدف  ازاجرای این کارگاه را ارائه راهکارهای مناسب و جوان پسندانه بیان کرد وافزود:  ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و بالا بردن سطح پوشش خانم‌ها، کمک به اصلاح بدحجابی در جامعه، تقویت و تعالی بنیان خانواده  ازاهداف این برنامه ها بود.

وی درادامه خاطر نشان کرد: از جمله مباحثی که در این کارگاهها مطرح شده است می توان به: مسئله حجاب و عفاف در جامعه ،  راهکارهای اصولی مواجهه با حجاب و عفاف ، محدوده حجاب و عفاف برای زنان و مردان، ریشه های حجاب و عفاف در تاریخ ایران و باستان، فلسفه و مبانی حجاب و عفاف، بررسی آیات و روایات در خصوص مسئله حجاب و عفاف،راههای نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در میان زنان جامعه اسلامی و بررسی علل بی حجابی- چالش ها و راهکارهای عملی اشاره کرد.

شایان ذکراست: این کارگاه ها در 19 نواحی کل استان  برگزار گردید .

نظر شما