شناسهٔ خبر: 51049232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهار فرد مفقود شده در کوه نمک جاشک دیر پیدا شدند

بوشهر - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیّر گفت: عملیات جستجوی چهار فرد ناپدید شده در کوه های نمک جاشک توسط تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده ای یادمان شهید احمد احمدی این شهرستان با موفقیت به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

عباس  ریزیان روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: عملیات دستیابی به ناپدیدشدگان با تلاش ۲ ساعت جهت جستجوی افراد یادشده شده در ارتفاعات کوه نمک  انجام شد.

وی گفت: در پی گزارش ناپدید شدن چهار نفر از اعضاء یک خانواده در منطقه کوه های نمکی  شهرستان دیّر، یک تیم امدادی از سوی پایگاه جاده ای امداد و نجات جاده ای (جاشک) به منطقه مورد نظر اعزام شد.
رییس جمعیت هلال احمر دیر با اشاره به اعزام نیروهای امدادی در اسرع وقت افزود: نجاتگران پایگاه  امداد و نجات جاده ای پس از جستجو و دسترسی به مسیر و مفقودین در منطقه  کوه نمک  و انجام اقدامات اولیه لازم عملیات با موفقیت به پایان رسید.

وی گفت: هر چهار نفر از افراد سالم به کانون آغوش خانواده خود باز گشتند.

کوه نمک جاشک یا گنبد نمکی جاشک دیر یکی از بزرگ‌ترین  و زیباترین گنبدهای نمکی ایران و خاورمیانه و از جاذبه‌های طبیعی استان بوشهر به عنوان اثر طبیعی ملی فسیلی از مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در بهمن سال ۱۳۸۶به ثبت رسید که اکنون در اختیار محیط زیست قرار گرفته است.

نظر شما