شناسهٔ خبر: 51049043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

راه اندازی قرارگاه فرهنگی در آذربایجان غربی ضروری است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد قرارگاه فرهنگی نظیر قرارگاه های نظامی در شمال غرب می تواند نقش مهمی در ترویج و تبلیغ فرهنگ اسلامی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام منصور امامی روز شنبه در نشست هم اندیشی فرهنگی تبلیغی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در ارومیه با اشاره به اینکه استان های شمال غرب از امنیت پایدار برخودار هستند، اظهارداشت: خدا را شاکریم که ارومیه به عنوان پایگاه نیروهای مسلح در شمال‌غرب کشور بوده است و نتایج آن را امروز در قالب امنیت پایدار در سراسر استان می بینیم.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه های فرهنگی با وضعیت مطلوب فاصله داریم، اضافه کرد: امروز ارومیه نیز باید همانند قرارگاه های نظامی، قرارگاه فرهنگی شمال‌غرب کشور باشد؛ حوزه فرهنگی در استان آذربایجان‌غربی مشکلات زیادی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: ما باید این ظرفیت و توانایی را داشته باشیم که صادر کننده فرهنگ انقلاب اسلامی به سایر کشور ها باشیم.

حجت الاسلام امامی گفت: ما باید به یکی از مراکز بزرگ تبلیغ دین و فرهنگ اسلامی تبدیل بشویم و این امر می طلبد تا جایی که می توانیم تلاش و کوشش کنیم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از استان های مرزی کشور است و استاندار آذربایجان غربی نیز چندی پیش، این استان را خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرده بود.

نظر شما