شناسهٔ خبر: 51048298 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه های فرهنگی شهرداری تهران برای هفته بسیج با اکران ۲۵۰۰ سازه تبلیغاتی

همزمان با هفته بسیج طرح های فرهنگی به صورت گسترده با شعار " بسیج پاره تن مردم" روی سازه های تبلیغاتی سطح شهر اکران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رضا صیادی، با اعلام این خبر گفت: هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. بر همین اساس سازمان زیباسازی شهر تهران نیز بنا بر رسالت فرهنگی خود، سازه های تبلیغات محیطی را به تصاویر شهدا و مضامین متناسب با این رویداد، مزین کرده است.


به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، این سازمان ۲۵۰۰ سازه اعم از عرشه پل، بیلبورد، پرتابل و استرابورد را به اکران طرح های فرهنگی مربوط به این هفته اختصاص داده است.


صیادی با اشاره به آثار اکران شده روی  این سازه ها، گفت: طرح های اکران شده علاوه بر تصاویری از شهدای دفاع از حرم و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، حاوی تصاویر و مضامینی با موضوعات ولایتمداری، عاشق ایران بودن و مدافعین سلامت است.


وی افزود: علاوه بر ۲۲منطقه شهرداری تهران که طرح های ارسالی این سازمان را اکران کرده اند تعدادی از سازه های تبلیغات تجاری نیز به این امر اختصاص یافته است که در مجموع۲۵۰۰ نقطه در سطح شهر توسط سازمان زیباسازی به اکران طرح های ویژه هفته بسیج اختصاص داده شده است. 


بر اساس گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، بسیج مستضعفان در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما