شناسهٔ خبر: 51047865 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

قربان ولیئی دبیر علمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر شد

محمدمهدی اسماعیلی طی حکمی، قربان ولیئی را به‌عنوان دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌ عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) طی حکمی قربان ولیئی (شاعر و مدرس دانشگاه) را به‌عنوان دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «شعر فجر» منصوب کرد.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

در متن این حکم آمده است:

«نظر به مراتب ذی‌قیمت ادبی و تجربه گران‌سنگ جناب‌عالی در عرصه آموزش و پرورش زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به‌موجب این حکم به‌عنوان «دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از هم‌اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران در اجرای وظایفی که در آیین‌نامه جشنواره آمده است موفق و مؤید باشید.»

قربان ولیئی، شاعر و دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و درحال‌حاضر مدیریت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زنجان را برعهده دارد.

از او که سابقه دریافت جایزه کتاب سال و کتاب فصل را نیز در کارنامه خود دارد آثاری، چون «موسیقی نواحی جان»، «ترنم داوودی سکوت»، «با دو چشم دچار یکتایی»، «زیارت‌نامه روح» و «جوان شدن جاودانگی» منتشر شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما