شناسهٔ خبر: 51044465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد؛

بارش برف در محور هراز

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از بارش برف در محور هراز خبر داد و گفت: عوامل راهداری به طور کامل در محورهای مواصلاتی استان در آماده باش قرار دارند.

صاحب‌خبر -

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع بارش برف در محور هراز خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه‌های بارشی و لغزنده بودن محورها عوامل راهداری به طور کامل در آماده باش هستند.

مصدقی با بیان اینکه بارش پیش بینی نشده برف در جاده هراز از ساعت ۳ بامداد امروز آغاز شد گفت: طی فعالیت این سامانه در محور هراز محدوده آبعلی _امام زاده هاشم شاهد بارش برف بودیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر بارش نداریم اما محور هراز لغزنده است و گشت راهداری در حال آماده باش کامل بوده و عملیات مختصر برف روبی در محور هراز صورت گرفته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: از همه رانندگان می‌خواهیم احتیاط لازم را داشته باشند و هم اکنون شاهد تردد روان در سطح جاده‌های استان هستیم و گره ترافیکی خاصی نداریم و از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای عبور از نقاط کوهستانی تجهیزات زمستانی و لوازم گرمایشی داشته باشند تا سفری ایمن را تجربه کنند و در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۴۱ مرکز اطلاعات جاده‌ای که همکاران به طور شبانه روز در آن مستقر هستند تماس بگیرند.

نظر شما