شناسهٔ خبر: 51035057 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آویزان شدن زن سالخورده از طبقه ۱۷ آپارتمان

زن سالخورده قصد آویزان کردن لباس در بالکن را داشت که دچار حادثه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه‌ای را که زن سالخورده چینی از نرده‌های محافظ بالکن یک ۱۹ طبقه آپارتمان آویزان مانده نشان می‌دهد. این زن ۸۲ ساله برای آویزان کردن لباس‌های شسته شده به بالکن طبقه هفدهم رفته بود که دچار حادثه شد. این اتفاق در شهر «یانگژو» واقع در استان جنوبی جیانگسو چین رخ داد.

پس از وقوع این حادثه این زن برای چند دقیقه به شکل وارونه از طبقه هفدهم آپارتمان آویزان ماند. پس از وقوع این حادثه همسایگان با آتش نشانی محل تماس گرفته و درخواست کمک کردند. ماموران آتش نشانی در یک عملیات نفسگیر موفق شدند تا جان این پیرزن را نجات دهند. آن‌ها با استفاده از طنابی که به دور بدن این زن سالخورده بسته شده بود وی را به یکی از بالکن‌های آپارتمان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید

بنا به گزارش آتش نشانی محلی با وجود اینکه این زن دچار ترس شدید شده بود، اما دچار جراحت بدنی نشد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با بازخورد کاربران همراه بود و بسیاری مهارت آتش نشانان در نجات این زن سالخورده را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «کار آتشنشانان عالی بود. آفرین به آن‌ها.» کاربر دیگر نوشت: «کلاهم را به احترام شما بر می‌دارم. کارتان عالی بود.»

<div id="video-display-embed-code_15182430"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7978586/15182430?width=400&height=300"></script></div>


انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما