شناسهٔ خبر: 51031645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

هشدار نماینده مجلس: تصویب اساسنامه فوتبال را به دقیقه ۹۰ نکشید

صاحب‌خبر -

رحیم زارع، رییس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: قبل از اینکه انتخابات سال 99 برگزار شود، یکسری موارد بر اساسنامه مطرح شده بود که خوشبختانه فیفا با تایید اساسنامه به فدراسیون فوتبال مهلت داد تا آن را به تصویب برساند. به عنوان یک شهروند و عضو مجلس تمام تلاش خود را بکار می گیرم تا اساسنامه فدراسیون فوتبال که منطبق با ضوابط و قوانین بین المللی است، تصویب شود. 

وی ضمن درخواست از رئیس و همکاران خود در مجلس شورای اسلامی به جهت تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: در بازه زمانی حساسی که تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در پیش روی خود دارد، باید شرایط به گونه ای فراهم شود که فدراسیون فوتبال با چالش مواجه نشود. همانطور که می دانید فدراسیون فوتبال طی چند ماه اخیر عملکرد مطلوبی را از خود به جای گذاشته و در بخش تیم های نیز نتایج درخشانی کسب کرده است.

رییس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی با اشاره به راحت ترین صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، صعود تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملتهای آسیا برای اولین بار، استعدادیابی بی نظیر در بخش فوتبال پایه گفت: این فدراسیون با برنامه ریزی و فعالیتهای مسمتری که در دستور کاری خود قرار داده، تاکنون عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته و برای اولین بار تیم ملی فوتبال ایران بدون دغدغه به جام جهانی صعود کرده است. این امر نشان می دهد که فوتبال دنیا در مقابل ایران و برنامه ریزی که انجام داده، تعظیم خواهند کرد.

وی افزود: تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم تا اساسنامه به تصویب نمایندگان محترم مجلس برسد. همانطور که می دانید تیم ملی فوتبال ایران متعلق به مردم عزیزمان است. ما در کنار تیم ملی فوتبال ایران هستیم. موفقیت خواسته مردم ایران است و برای موفقیت نباید بگذاریم فدراسیون با چالشی از لحاظ اساسنامه مواجه شود.

زارع درادامه ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون فوتبال به جهت حمایت از تیم های ملی در میادین مختلف گفت: از مسئولین فدراسیون فوتبال کمال تشکر را دارم. افتخار آفرینی تیم های ملی در این برهه 8 ماهه بی سابقه بوده است.به عنوان عضوی از مجلس و رییس کمیته فوتبال و فوتبال ساحلی در سه دوره ای که فعالیت داشته ام، شاهد عملکرد فدراسیون فوتبال و تیم های ملی بوده ام. اکنون تیم ملی فوتبال افتخار آفرینی که کرده و باعث شده پرچم ایران در آسیا به اهتزاز درآید و در جام جهانی نیز به راحتی حضور یابد. ما در انتظار نتایج خوب از تیم ملی فوتبال هستیم.

وی در پایان گفت: از هیات رییسه محترم مجلس می خواهم با توجه به فرصت اندک باقیمانده، هر چه زودتر تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را در دستور کاری خود قرار داده و این کار را به دقیقه 90 موکول نکنند. نباید بگذاریم تیم ملی دچار تهدید و چالش شود. معتقدم اگر کسی در این زمینه کوتاهی کند باید خودش پاسخگوی ملت شریف ایران باشد.

نظر شما