شناسهٔ خبر: 51018152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خانواده شهید بدرالدین با امام جمعه زنجان دیدار کردند + عکس

گروه استان‌ها - خانواده شهید بدرالدین (ذوالفقار حزب‌الله) با امام جمعه زنجان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، خانواده شهید سید مصطفی بدرالدین ملقب به "سید ذوالفقار" جانشین شهید عماد مغنیه به همراه حاج مهدی رسولی و اعضای هئیت ثارالله عصر امروز با آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

گفتنی است که خانواده شهید بدرالدین به مناسبت نخستین همایش بین‌المللی ذوالفقار حزب‌الله لبنان که به همت هئیت ثارالله زنجان در مزار شهدای پایین زنجان برگزار می‌شود، در استان زنجان حضور پیدا کرده‌اند.

سخنرانان ویژه این برنامه شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان و حسین اکبری جانشین دببرکل بیداری اسلامی هستند؛ همینطور حاج مهدی رسولی و ذوالفقار سرور در این مراسم مرثیه‌خوانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که سید مصطفی بدرالدین ملقب به سید ذوالفقار فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان و جانشین شهید عماد مغنیه محسوب است که در تاریخ 22 اردیبهشت سال 95 در انفجاری در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق به شهادت رسید و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی متولد سال 1961 میلادی است که با نام‌های مصطفی امین بدرالدین، مصطفی یوسف بدرالدین، سامی عیسی، الشبح، الیاس صعب، ابراهیم عیسی، سید ذوالفقار و الیاس فؤاد سائب نیز شناخته می‌شد.

حزب‌ الله لبنان , عماد مغنیه , حزب‌ الله لبنان , عماد مغنیه ,

انتهای پیام/ش

نظر شما