شناسهٔ خبر: 51015144 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سخنگوی جنبش «حماس» :

مقاومت «حزب الله» در برابر قلدرمآبی‌های اسرائیل مشروع است

مهر

سخنگوی جنبش حماس ضمن محکوم کردن اقدام استرالیا در درج نام حزب الله در فهرست تروریسم، گفت: مقاومت حزب الله در برابر قلدرمآبی‌های رژیم صهیونیستی مشروع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از «قدس پرس»، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به اقدام استرالیا در درج نام حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، القانوع در این زمینه تصریح کرد: استرالیا با تسلیم در برابر فشار و اراده رژیم صهیونیستی نام حزب الله را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است. این اقدام، جانبداری آشکار از رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: اقدام استرالیا به مثابه سرپوشی بر جنایات رژیم صهیونیستی و نیز تجاوزات مستمر این رژیم علیه امت عربی و اسلامی و در رأس آن لبنان، سوریه و فلسطین، است.

وی اظهار داشت: مقاومت در برابر اشغالگران، مواجهه آن با قلدرمآبی های رژیم صهیونیستی و نیز دفاع از ملت و سرزمین لبنان در برابر پروژه نفوذ این رژیم، اقدامات مشروعی است که حزب الله در چارچوب قوانین بین المللی و مسئولیت های ملی، اخلاقی و انسانی انجام می دهد.

پیشتر انصارالله یمن به اقدام استرالیا در قرار دادن نام حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی واکنش نشان داد. انصارالله یمن با انتشار بیانیه‌ای در ارتباط با اقدام اخیر دولت استرالیا علیه حزب الله لبنان، این اقدام را در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

در بیانیه انصارالله یمن آمده است: اقدامات جنایتکارانه و شرورانه مقامات استرالیایی در معرفی کردن حزب الله به عنوان یک سازمان تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم و این اقدام جنایتکارانه و سایر اقدامات توطئه آمیز مشابه علیه مجاهدین حزب الله را خدمت به رژیم صهیونیستی به قیمت نابودی آرمان فلسطین می‌دانیم.

انصارالله افزود: حرکت اخیر استرالیا در چارچوب تحرکات فعال محور شرارت و نمایندگان آن آمریکا، اسرائیل و مزدوران آنها برای هدف قرار دادن جنبش‌های مقاومت اسلامی و ملت‌های آزاده صورت می‌گیرد و ما از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که این اقدامات جنایتکارانه در قبال مجاهدین حزب‌الله را رد کنند و برای خنثی کردن گام‌های خصمانه اقدام جدی انجام دهند.

نظر شما