شناسهٔ خبر: 51013262 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ناصر قندیل: آمریکا به دنبال انفجار اوضاع در لبنان است

تحلیلگر برجسته لبنانی اعلام کرد که آمریکا هرگز خیر و منفعت مردم لبنان را نخواسته و در تلاش برای انفجار اوضاع در این کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ناصر قندیل» تحلیلگر شناخته‌شده جهان عرب و سردبیر روزنامه لبنانی البناء امروز پنجشنبه در گفتگو با وبسایت معلومه اعلام کرد، ایالات متحده همچنان به فشارهای اقتصادی و سیاسی و فرقه ای خود ضد لبنان ادامه می دهد.

ناصر قندیل افزود، اتفاقاتی که در لبنان می‌افتد تصادفی نیست. آمریکا خیر و منفعت مردم لبنان را نمی‌خواهد و تمایل ندارد که مردم این کشور روی پای خودشان بایستند بلکه به دنبال جلوگیری از هرگونه پیشرفت در لبنان است.

وی تصریح کرد، واشنگتن فشارهای اقتصادی و مالی خود را بر لبنان تشدید می‌کند تا با ایجاد فضایی متشنج و هرج و مرج در لبنان زمینه لازم را برای انفجار اوضاع فرقه‌ای در برابر مقاومت لبنان فراهم کند.

 

ناصر قندیل در ادامه گفتگوی خود با المعلومه اظهار داشت، اتفاقات و بحران‌های داخلی لبنان اتفاقی نیست، بلکه ضمن تلاش آمریکا و ابزارهای آن برای غرق کردن مردم در دایره درگیری‌های فرقه‌ای است.

وی در پایان تاکید کرد، حوادث بیروت یک توطئه آمریکایی است که تار و پود آن کاملاً شناخته شده و به درگیری و هرج و مرج در لبنان دامن می زند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما