شناسهٔ خبر: 51005936 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با انتشار بیانیه ای صورت گرفت؛

واکنش انصارالله یمن به اقدام استرالیا علیه حزب الله لبنان

انصارالله یمن به اقدام استرالیا در قرار دادن نام حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی واکنش نشان داد و چنین اقدامی را در راستای منافع تل آویو عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، انصارالله یمن به اقدام استرالیا در قرار دادن نام حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی واکنش نشان داد.

انصارالله یمن با انتشار بیانیه‌ای در ارتباط با اقدام اخیر دولت استرالیا علیه حزب الله لبنان، این اقدام را در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

در بیانیه انصارالله یمن آمده است: اقدامات جنایتکارانه و شرورانه مقامات استرالیایی در معرفی کردن حزب الله به عنوان یک سازمان تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم و این اقدام جنایتکارانه و سایر اقدامات توطئه آمیز مشابه علیه مجاهدین حزب الله را خدمت به رژیم صهیونیستی به قیمت نابودی آرمان فلسطین می‌دانیم.

به گفته انصارالله یمن، حرکت اخیر استرالیا در چارچوب تحرکات فعال محور شرارت و نمایندگان آن آمریکا، اسرائیل و مزدوران آنها برای هدف قرار دادن جنبش‌های مقاومت اسلامی و ملت‌های آزاده صورت می‌گیرد و ما از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که این اقدامات جنایتکارانه در قبال مجاهدین حزب‌الله را رد کنند و برای خنثی کردن گام‌های خصمانه اقدام جدی انجام دهند.

شبکه خبری الجزیره بامداد چهارشنبه به نقل از خبرگزاری فرانسه از اقدام استرالیا در تروریستی نامیدن جنبش حزب الله لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، دولت استرالیا در پی فشارها و لابی گری های رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان را تماماً یک «سازمان تروریستی» می‌داند.

این ادعا در حالی است که حزب الله لبنان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین گروه‌های سیاسی در این کشور بشمار می‌رود و در حمایت از موضوعات امت اسلامی و علی الخصوص موضوع فلسطین نقش بسزایی داشته است.

گفتنی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و لابی‌های صهیونیست سعی بر ضربه زدن به حزب الله و محور مقاومت از طرق مختلف دارند.

نظر شما