شناسهٔ خبر: 51005451 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انصار الله: جنایت استرالیا در راستای محور شرارت آمریکا علیه مقاومت است

دفتر سیاسی جنبش یمنی انصار الله تصریح کرد اقدام جنایتکارانه استرالیا در درج نام حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی در راستای تحرکات محور شرارت آمریکایی-صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که اقدام استرالیا در درج نام حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است.

شبکه «المسیره» گزارش داد که در این بیانیه آمده است: ما اقدامات جنایتکارانه و شرورانه مقامات استرالیایی در معرفی کردن حزب الله به عنوان یک سازمان تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم.

جنبش انصار الله تاکید کرد: این اقدام جنایتکارانه و سایر اقدامات توطئه آمیز مشابه علیه مجاهدین  حزب الله را خدمت به رژیم صهیونیستی به قیمت نابودی آرمان فلسطین می‌ دانیم. این حرکت در چارچوب تحرکات فعال محور شرارت و نمایندگان آن آمریکا، اسرائیل و مزدوران آنها برای هدف قرار دادن جنبش‌های مقاومت اسلامی و ملت‌های آزاده صورت می‌گیرد.

این جنبش افزود: ما از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم  که این اقدامات جنایتکارانه در قبال مجاهدین حزب‌الله را رد کنند و همچنین از آنها می‌خواهیم که برای خنثی کردن گام‌های خصمانه اقدام جدی انجام دهند.
انتهای پیام/

نظر شما