شناسهٔ خبر: 51004554 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آتش‌سوزی بزرگ در یک کارخانه در جنوب فلسطین اشغالی +فیلم

فارس

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در یک کارخانه ادویه‌جات در جنوب فلسطین اشغالی آتش‌ بزرگی شعله‌ور شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، منابع عبری‌زبان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که در یک کارخانه ادویه‌جات در جنوب اراضی اشغالی آتش‌ شعله‌ور شده است.

بر اساس گزارش شبکه صهیونیستی «کان» این کارخانه در نزدیکی چهارراه «بیت کاما» در نزدیکی شهر «رهط» واقع شده است.

این شبکه صهیونیستی اضافه کرد که ده‌ها تیم آتش‌نشانی در تلاش برای اطفای حریق در این کارخانه و جلوگیری از سرایت آن به ساختمان‌های اطراف هستند.

هنوز جزئیات دقیقی درباره تلفات و خسارت‌های احتمالی ناشی از این آتش‌سوزی گزارش نشده است.

این آتش‌سوزی در حالی به وقوع پیوسته است که رسانه‌ای رژیم صهیونیستی یکم ماه جاری نیز از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در منطقه صنعتی «ناهاریا» خبر داده بودند.

شبکه تلویزیونی کان با انتشار تصاویری در ارتباط با این آتش‌سوزی گزارش داده بود که ۱۴ تیم آتش‌نشانی برای خاموش کردن آتش‌ در سالن تولید کارخانه «میلوتیل» به منطقه اعزام شدند.

شهر نهاریا در شمال فلسطین اشغالی و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ قرار داد و نزدیک‌ترین شهر ساحلی فلسطین اشغالی به کشور لبنان محسوب می‌شود.

حدود یک ماه پیش نیز یک آتش‌سوزی بزرگ در یک مجتمع تجاری در شهر «قلنسوه» واقع در شمال فلسطین اشغالی روی داد که طی آن، مقامات صهیونیستی ناگزیر شدند صدها نفر را از این مجتمع تجاری موسوم به «z center» خارج و چندین خودروی آتش‌نشانی به محل اعزام و ساختمان‌های اطراف محل حادثه را تخلیه کنند.

نظر شما