شناسهٔ خبر: 51004330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خداحافظی با ورزشگاه شهدای ساری ؛

نساجی بازی‌های خانگی را خارج از مازندران برگزار می‌کند

ساری – ایرنا – هیات مدیره باشگاه نساجی در جلسه فوری و فوق‌العاده‌ای که چهارشنبه شب پس از دیدار با پیکان برگزار شد، اعلام کرد که این تیم بازی‌های خانگی خود را دیگر در ورزشگاه شهدای ساری برگزار نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شرایط نامناسب چمن زمین ورزشگاه شهدای ساری در بازی عصر امروز نساجی و پیکان که اعتراض و انتقاد کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم را به دنبال داشت سبب شد اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی امشب جلسه‌ای فوری و فوق‌العاده برای تعیین تکلیف بازی‌های خانگی این تیم برگزار کنند. در این جلسه تصویب شد که نساجی بازی‌های خانگی بعدی خود را در ورزشگاهی استاندارد و با کیفیت که متعاقبا معرفی خواهد شد ، برگزار کند.

در اطلاعیه‌ای که روابط عمومی باشگاه نساجی چهارشنبه شب در صفحه رسمی این باشگاه منتشر کرده آمده است: «پس از برگزاری رقابت میان تیم‌های نساجی مازندران و پیکان، با تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران در تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۰ بدوا آقای امیرحسین فتحی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه معرفی و سپس تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد.

الف- انتخاب رییس هیات مدیره مورد شور و به اتفاق آرا، آقای امیرحسین فتحی به سمت رئیس هیات مدیره باشگاه تعیین شد.

ب- پس از بحث و تبادل نظر در خصوص محل برگزاری مسابقات لیگ برتر در مازندران مصوب شد تا زمان آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی هیچ یک از رقابت‌های این باشگاه در ورزشگاه شهدای ساری برگزار نشود و تا آن زمان بازی‌ها فقط در زمینی با کیفیت مناسب و داشتن استانداردهای لازم و مورد تایید باشگاه قابل برگزاری است.»

اولویت با زمین با کیفیت

مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی پس از انتشار این اطلاعیه به خبرنگار ایرنا گفت: این تصمیم هیات مدیره بر اساس درخواست کادر فنی و سرمربی تیم اتخاذ شده است. البته هنوز ورزشگاه جایگزین برای بازی‌های خانگی نساجی معرفی نشد.

مجتبی ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال برگزاری بازی‌های خانگی نساجی در یکی از ورزشگاه‌های تهران وجود دارد، اظهار کرد: مهم‌ترین معیار باشگاه و کادر فنی برای انتخاب ورزشگاه میزبان بازی‌های نساجی داشتن استانداردهای لازم و کیفیت مناسب زمین چمن است که مورد تایید سرمربی باشد.

تیم فوتبال نساجی مازندران از ابتدای این فصل به دلیل آغاز عملیات اجرایی برداشتن چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و زیرسازی برای کاشت چمن طبیعی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کرد.

اداره کل ورزش و جوانان مازندران پیش از آغاز فصل تلاش کرد اقداماتی برای تأمین زیرساخت‌های ورزشگاه شهدای ساری انجام دهد، اما اقدامات انجام شده برای بهتر شدن وضعیت چمن این ورزشگاه انتظارات کادر فنی را برآورده نکرد.

این تیم تا کنون از سه تیم در ورزشگاه شهدای ساری میزبانی کرد که در هر سه دیدار کیفیت پایین زمین چمن این ورزشگاه باعث شد بازیکنان این تیم بر خلاف بازی‌های خارج از خانه خود نتوانند بازی باکیفیتی را ارائه کنند.

سرمربی و کادر فنی نساجی و تیم‌های حریف پس از هر سه بازی برگزار شده در ورزشگاه ساری از وضعیت چمن و ناهمواری‌های این زمین انتقاد کردند. نساجی از سه دیدار خانگی یک برد و یک تساوی به دست آورد و در یک بازی نیز شکست خورد.

ساکت الهامی پس از برد مقابل فجر سپاسی در هفته نخست رقابت‌ها اعلام کرد که تک‌گل تیمش روی شانس به ثمر رسید و بازیکنان نساجی نتوانستند بازی مد نظر کادر فنی را ارائه کنند. دومین بازی خانگی نساجی نیز مقابل صنعت نفت آبادان برگزار شد که تیم صنعت نفت موفق شد نساجی را در ورزشگاه شهدای ساری با دو گل شکست دهد. کادر فنی نساجی پس از آن دیدار نیز اعلام کردند که امکان ارائه بازی با کیفیت در این زمین را ندارند.

 عصر امروز نیز نساجی در ورزشگاه شهدای ساری میزبان پیکان تهران بود که این بازی با نتیجه مساوی ۲ – ۲ به پایان رسید. شاهرخ بیانی مربی نساجی در نشست خبری پس از این مسابقه صراحتا اعلام کرد که هر چهار گل به ثمر رسیده در این مسابقه شانسی وارد دروازه‌ها شد و تیم‌ها نتوانستند بازی‌ با کیفیتی ارائه کنند.

نساجی در هر سه دیدار خارج از خانه خود که تا کنون برگزار کرد با وجود این که به مصاف سه مدعی لیگ یعنی پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر به میدان رفته بود به دلیل کیفیت خوب زمین حریفان بازی باکیفیتی ارائه کرد.

این تیم در حال حاضر با یک برد، سه تساوی و دو شکست و ۶ امتیاز از ۶ بازی در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

نظر شما