شناسهٔ خبر: 51003881 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

قیمت هر شانه تخم مرغ ۴۳هزارتومان است

ساداتی‌نژاد گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ ۴۳ هزار تومان است و بالاتر از آن تخلف محسوب می شود که با آن برخورد می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ ۴۳ هزار تومان است. این محصول با این قیمت به صورت هوشمند در میادین میوه و  تره بار توزیع می شود.

او در برنامه تهران ۲۰ ادامه داد: ممکن است در مغازه های سطح شهر با قیمت بالاتر عرضه شود که این امر قطعا تخلف است و با آن برخورد می‌کنیم. در ۲۳ هزار مغازه تهران و البرز توزیع با قیمت ۴۳ هزار تومان صورت می گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی در خصوص مرغ گفت:  قیمت هر کیلو مرغ در میادین تره بار تهران ۳۱ هزار تومان است و حتی در استان های دیگر  باقیمت  کمتر از ۳۱ هزار تومان هم توزیع می شود.

ساداتی نژاد در خصوص قیمت برنج گفت: دو موضوع در خصوص برنج  مطرح است. در بحث برنج ایرانی امسال ۲۰ درصد به دلیل خشکسالی کاهش تولید داریم. اما اکنون در بحث برنج وارداتی هیچ محدودیتی در عرضه نداریم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمام تلاش ما در تولید پایدار و توزیع مناسب است . باید نقش واسطه ها را کاهش بدهیم و پایداری تولید را حفظ کنیم.

ساداتی نژاد همچنین با تاکید بر کشاورزی قراردادی بیان کرد:  وقتی یک کشاورز، محصولی را کشت می کند باید خریدار آن مشخص باشد.

او ادامه داد: ما در طول  ۳ ماه گذشته در خصوص کشت قراردادی برنامه ریزی کرده ایم و اجرای آن از دو هفته پیش شروع شده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: از شروع به کار در این وزارتخانه اولویت ما تامین امنیت غذایی کشور و آرام سازی بازار اقلام اساسی از جمله مرغ و تخم مرغ بوده است . با برنامه ریزی صورت گرفته روزهای آینده بازار این کالاها به تعادل می رسد.

او بیان کرد: اولین کاری که باید انجام دهیم این است که غذا به حد کفایت در بخش محصولات کشاورزی داشته باشیم. 

حجم ویدیو: 3.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58
دانلود ویدیو

نظر شما