شناسهٔ خبر: 51002486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

تمثال شهدای مسیر اصلی شهر میبد اصلاح و بازسازی شدند

موج نیوز

شهردار میبد در پی بازسازی تمثال شهدا در شهر میبد، افزود: باید در راستای تحقق منویات رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست تلاش کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید بهارستانی شهردار میبد ضمن تأکید بر اهمیت حفظ حرمت و جایگاه شهدا در جامعه عنوان کرد: همه وظیفه داریم در مسیر ارزش های الهی شهدا که در عرصه‌های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند حرکت کنیم.

مجید بهارستانی با اشاره بر اهمیت موضوع زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست افزود: باید در راستای تحقق منویات رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست تلاش کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

شهردار میبد در خصوص تعمیر تمثال شهدای میبد گفت: باتاکید رئیس شورای اسلامی شهر میبد مبنی بر ضرورت تسریع در بازسازی تمثال شهدای میبد در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تعمیر تمثال شهدا که در مسیر اصلی شهر قرار دارد و در اثر بارندگی‌ها، بادهای فصلی و نفوذ آب و تابش نور آفتاب مخدوش و مستهلک شدند، در دستور کار قرار گرفت.

بهارستانی همچنین افزود: قبل از مسئولیت بنده نیز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد در دوره پنجم نیز درخصوص جمع آوری لاله های بلوار سنتو به دلیل مخدوش بودن تصاویر و نصب تصاویر شهدا بر روی سازه های جدید طرح هایی نیز آماده نموده بودند که باتوجه به درخواست های مطرح شده مقرر شد همین لاله‌های بازسازی و تعمیر و مجددا در این مسیر نصب گردد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جمع‌آوری سازه‌های بلوار سنتو در حال انجام است که به زودی تعمیر و نصب مجدد آن‌ها انجام خواهد شد.

نظر شما