شناسهٔ خبر: 51002228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار کوتاه؛ ۳آبان

یادواره‌های شهدا به مناسبت هفته بسیج

همایش ۲۶ شهید کارمند، کارگر و اصناف در کردکوی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ آقای سبطی، شهردار گرگان از راه اندازی گرمخانه برای افراد بی سر پناه در این شهر خبر داد و گفت: این طرح با هدف کاهش بخشی از آسیب‌های اجتماعی است.
////////////////
سرهنگ محمود بیات کوهسار، فرمانده سپاه بسیج شهرستان گالیکش از اجرای دو طرح عمرانی با هزینه بیش از ۳۰۰میلیون تومان خبر داد.
////////////////
کاغذلو، رئیس آموزش و پرورش رامیان در مراسم یادواره ۲۶شهید فرهنگی و دانش آموز این شهرستان گفت: هدف از برپایی این مراسم‌ها انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی به نسل جدید و دانش آموزان است.
////////////////
حجت الاسلام نجفعلی قاسمی، امام جمعه کلاله در یادواره ۵شهید فرهنگی و ۱۹شهید دانش آموز کلاله با بیان این مطلب گفت: فرهنگ شهید و شهادت؛ فرهنگ عشق، خلوص، خداباوری و خدمت به مردم است؛ که باید تبیین و در جامعه ترویج شود.
////////////////
سرهنگ مصطفی لو، فرمانده سپاه آق قلا در همایش حماسه سازان بسیج گفت: تفکر و فرهنگ بسیجی در تمام عرصه‌ها تهدید را تبدیل به فرصت کرده است.

<div id="video-display-embed-code_7292688"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3286608/7292688?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما