شناسهٔ خبر: 50996829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واکنش سازمان لیگ به ادعای باشگاه استقلال؛ گفته بودیم حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارند

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره خروج نام کوین یامگا و رودی ژستد از لیست استقلال برای دیدار با گل‌گهر گفت: در نامه‌ای اعلام کردیم باشگاه استقلال حق استفاده از این ۲ بازیکن خارجی خود را نخواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فریبرز محمودزاده، مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره خروج نام کوین یامگا و رودی ژستد از لیست استقلال برای دیدار با گل‌گهر در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره با همه باشگاه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می‌کند و به جهت احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود اینکه باشگاه استقلال ضمانت‌های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستند ارایه نکرده بود، با این حال با مساعدت مسوولین فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این ۲ بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارایه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.

وی افزود: در نهایت در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ سازمان لیگ در نامه‌ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارایه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: باشگاه استقلال نسبت به تذکر‌های قانونی سازمان لیگ بی‌توجهی کرد و در نهایت امروز (چهارشنبه) برای آخرین مرتبه سازمان لیگ در پاسخ به مکاتبه باشگاه استقلال به تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ که راس ساعت ۱۵:۴۵ به این سازمان ارسال گردیده در نامه‌ای اعلام کردیم حق استفاده از این ۲ بازیکن خارجی خود را نخواهند داشت. این موضوع حتی از سوی مسوول و ناظر برگزاری مسابقه درسیرجان به اطلاع بیژن طاهری مدیر تیم استقلال رسید.

این در حالی است که مسوولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مشکل این ۲ بازیکن را برای دیدار امروز حل و فصل کنند.

این دیدار از ساعت ۱۶ به میزبانی گل‌گهر آغاز می‌شود. یامگا و ژستد در ترکیب اصلی استقلال حضور داشتند و اکنون فرهاد مجیدی باید نفرات دیگری را جایگزین آن‌ها کند.

نظر شما