شناسهٔ خبر: 50996664 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فریبرز محمودزاده:

به استقلال در مورد بازیکنان خارجی‌اش تذکر داده بودیم

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: به باشگاه استقلال در مورد بازیکنان خارجی‌اش تذکر داده بودیم اما بی‌توجهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از سایت سازمان لیگ فوتبال، فریبرز محمودزاده در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکنان استقلال اظهار کرد: سازمان لیگ همواره با همه باشگاه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می‌کند و برای احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود اینکه باشگاه استقلال ضمانت‌های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستد ارائه نکرده بود، با این حال با مساعدت مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این دو بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارائه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.

وی افزود: در نهایت در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ سازمان لیگ در نامه‌ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارائه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: باشگاه استقلال نسبت به تذکرهای قانونی سازمان لیگ بی‌توجهی کرد و در نهایت امروز برای آخرین مرتبه سازمان لیگ در پاسخ به مکاتبه باشگاه استقلال به تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ که رأس ساعت ۱۵:۴۵ به این سازمان ارسال گردیده در نامه‌ای اعلام کردیم حق استفاده از این دو بازیکن خارجی خود را نخواهند داشت. این موضوع حتی از سوی مسئول و ناظر برگزاری مسابقه در سیرجان به اطلاع بیژن طاهری مدیر تیم استقلال رسید.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما