شناسهٔ خبر: 50992977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

زمان‌شناسی و بصیرت ویژگی اصلی بسیجیان است

موج نیوز

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بسیجی دارای بصیرت، معرفت و اگاهی است، گفت: بسیجی زمان‌شناس بوده و دارای تحلیل سیاسی، اعتقادی و معرفت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج که با عنوان رزمایش اقتدار بسیج در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: صفت و ویژگی اول برای بسیجی، به یاد خدابودن و اهل نماز اول وقت و قرائت قرآن است.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: یک بسیجی دارای صفا و خلوص نیت است و کارهایش را برای خدا و نه برای تشویق این انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه بسیجی روح پرفتوح و قلب زلالی دارد، تصریح کرد: بسیجی دارای بصیرت، معرفت و اگاهی است و از زمان خودش باخبر است و دارای تحلیل سیاسی، اعتقادی و معرفت است.

وی اضافه کرد:‌ یک بسیجی دارای شادابی، نشاط و امیدواری است، خودش نشاط را تزریق می‌کند و دیگران از او امید می‌گیرند چرا که امیدآفرین است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان داشت: شادابی، نشاط و امیدواری مسئله‌ای است که باید به آن پرداخته شود و بسیجیان به دنبال آن باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: بسیجی دارای نظم، انضباط و اخلاق‌مدار است، لذا کسانی که در این موضوع مسئولیت دارند باید نظم را سرلوحه کارشان قرار دهند چرا که شلختگی و بی‌نظمی شایسته این مکتب نیست.

وی در پایان عنوان کرد:‌ بسیجی انسانی باشخصیت است و وقتی مدیر جایی است همه به آن افتخار می‌کنند و همکارانش از او به عنوان انسانی خوش‌رو و خوش‌اخلاقی یاد می‌کنند.

نظر شما