شناسهٔ خبر: 50986706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر گزارش می دهد؛

نساج ها منتظر سوت سازمان لیگ/ استادیومی برای پرورش ماهی

قائمشهر-نساجی چی ها در بازی های هفته ششم منتظر سوت سازمان لیگ برای حضور تماشاگر و یار دوازدهم در ورزشگاه هستند تا تیم محبوبشان را پس از ۲۱ ماه دوری در خانه تشویق کنند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها، مهدی غلامی: تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در بازی خانگی میزبان تیم پیکان تهران است. بازی تیم فوتبال نساجی مازندران همانند دو بازی قبلی این تیم در فصل بیست ویکم با توجه به آماده نبودن استادیوم خانگی‌اش در قائمشهر، در ورزشگاه شهدای ساری به عنوان زمین خانگی برگزار خواهد شد.

در تنها بازی که در هفته پنجم رقابت‌ها بین دو تیم استقلال تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی و با مجوز سازمان لیگ فدراسیون و با حضور محدود تماشاگران پس از دوری حدود ۲۱ ماهه به علت شرایط خاص کرونایی کشور برگزار شد، امیدها را برای تیم میزبان در هفته ششم و برخورداری از تماشاگران در بازی خانگی افزایش داد.

نساجی چی ها در انتظار مجوز یار دوازدهم

باشگاه نساجی که به یکی از تیم‌های قدیمی و پرتماشاگر فوتبال کشور به خصوص شمال ایران معروف است، امید بازی به سومین بازی خانگی این فصل خود با حضور و حمایت یار دوازدهم خود بسته است. از همین رو مدیراطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از سوی باشگاه درخواست رسمی و حتی اعتراض به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ونیز مصاحبه‌هایی که مدیران باشگاه با رسانه‌های مختلف، نسبت به اینکه حق طبیعی همه تیم‌های میزبان هست که از حمایت تماشاچیان خودی در بازی‌های خانگی برخوردار باشند.

مجتبی ابراهیمی افزود: اینکه شرایط کرونایی بهتر شده در کشور برای همه تیم‌ها به یک شکل مساوی باید باشد و فقط به صرف اینکه هفته گذشته تیم استقلال در ورزشگاه آزادی میزبانی کرده این هفته هم پرسپولیس باید در بازی خانگی خود با حضور هوادارانش از تیم حریفش میزبانی کند؟

نساج ها منتظر سوت سازمان لیگ/ استادیومی برای پرورش ماهی

وی اضافه کرد: تا به این لحظه هنوز جوابی از سوی سازمان لیگ مبنی بر اینکه بازی روز چهارشنبه نساجی با پیکان با حضور تماشاگران یا همانند بازی‌های ۲۱ ماه گذشته بدون حضور تماشاگران باشد، واقعاً ما هم بی خبر و فقط منتظر هستیم.

بازی‌ها با حضور تماشاگر شود، تهران نخواهیم رفت

مدیر اطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: به هرحال ما هم در باشگاه نساجی قبل از شروع مسابقه، منتظر اعلام حضور تماشاگران خواهیم ماند و این آمادگی را نیز اعلام کردیم که آقایان سازمان لیگ، اگر قرار است یکی از ورزشگاه‌ها آزمایشی پذیرای تماشاگران باشد، این ورزشگاه، ورزشگاه خانگی نساجی در ساری هست و برای هفته بعد هم که میهمان و از همراهی تماشاگران خودی محروم هستیم.

ابراهیمی ادامه داد: البته به علت کیفیت بد زمین ورزشگاه شهدای ساری که متأسفانه به ناچار و به علت آماده نبودن استادیوم شهید وطنی قائمشهر خانه‌به‌دوش شدیم و متأسفانه کیفیت بد زمین ورزشگاه، تیم نساجی در دو بازی گذشته بسیار متضرر شده است.

وی افزود: اینکه بازی‌های لیگ همچنان بدون حضور تماشاگران باشد و از سوی دیگر در بازی‌های خانگی در ورزشگاه بسیار بی کیفیت که خودمان هم در عذاب باشیم، قطعاً برای ادامه بازی‌های لیگ در مازندران بازی نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: البته اگر وضعیت کرونایی رو به کاهشی شدن باشد و زمینه حضور تماشاگران در ورزشگاه فراهم شود، رفتن نساجی به تهران یا ورزشگاه‌های دیگر را که برای بازی‌های خانگی معرفی خواهد کرد، منتفی خواهد شد و با وجود شرایط بد زمین به عشق هواداران و تماشاگران پرشور استان لیگ را در استان ادامه خواهیم داد.

ورزشگاه شهدای ساری، همچنان در تیرس انتقادهای مربیان لیگ برتری

تیم نساجی مازندران که طی سه فصل اخیر حضورش در لیگ برتر همواره با حاشیه‌های مربوط به استادیوم وطنی و آماده نبودن و کاستی‌های آن دست و پنجه نرم کرد، امسال به دلیل ممنوعیت قطعی اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر روی چمن مصنوعی ناچار شد ورزشگاه دیگری را برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر معرفی کند.

نساج ها منتظر سوت سازمان لیگ/ استادیومی برای پرورش ماهی

از سوی دیگر ورزشگاه شهدای ساری که یک دهه پیش به مدت حدود ۱۸ ماه میزبان مسابقات خانگی نساجی در رقابت‌های لیگ آزادگان بود یک بار دیگر به عنوان زمین خانگی نساجی معرفی شد و با وجود کاستی‌های متعددی که داشت، پیش از هفته نخست رقابت‌ها برای میزبانی از مسابقات به هر شکل ممکن آماده شد. اما در نخستین بازی مشخص شد که طبق پیش‌بینی‌ها زمین چمن این استادیوم به دلیل ناهمواری و مناسب نبودن وضعیت چمن کیفیت مناسبی برای بازی نساجی ندارد و همین موضوع نیز بارها در همین مدت کوتاه پشت‌سر گذاشته شده از لیگ بیست‌ویکم بارها مورد انتقاد و اعتراض کادر فنی و مدیریتی نساجی و حتی کادر فنی و بازیکنان تیم‌های میهمان نیز قرار گرفت.

در همین حال، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران نیز در تازه‌ترین اظهار نظر خود درخصوص حضور تماشاگران دربازی‌های خانگی تیم‌ها در شهرستان‌ها نیز گفت: حضور هواداران در ورزشگاه‌ها از نظر قطعیت به مرحله‌ای رسیده که می‌توانیم آن را تمام شده بدانیم، اما هنوز ساز و کار اجرایی باقی مانده و دستگاه‌های مرتبط باید درباره فرآیند صدور بلیط و پایش سلامت افرادی که قصد حضور در استادیوم‌ها را دارند به اطمینان و جمع‌بندی برسند.

سهیل مهدی افزود: پس از نهایی شدن شیوه‌نامه‌ها هواداران می‌توانند طبق مقرراتی که اعلام می‌شود وارد استادیوم‌ها شوند. این بلاتکلیفی‌های نساجی در شرایطی رقم می‌خورد که هواداران تنها نماینده فوتبال شمال ایران در لیگ برتر رضایتی از آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه تعویض چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر ندارند و پروژه با سرعت کمی در حال انجام است. به طوری که گفته می‌شود نساجی نه تنها تا پایان نیم‌فصل، بلکه تا پایان فصل بیست‌ویکم نیز نمی‌تواند در قائمشهر از حریفان خود میزبانی کند.

در حالی که روز به روز شرایط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها مهیاتر می‌شود اما هواداران نساجی دغدغه تکمیل استادیوم شهید وطنی قائمشهر را دارند و به اعتقاد آنان این زمین ورزشی در حال حاضر به محل پرورش ماهی مبدل شده است و تکمیل آن را از مسئولان امر خواستار هستند.

نظر شما