شناسهٔ خبر: 50970528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

زلاتان ابراهیموویچ: درد دارم اما تا وقتی آدرنالین دارم ادامه می‌دهم/ آسپیلیکوئتا کار احمقانه ای کرد از رفتارم ‌پشیمان نیستم

ستاره کهنه کار تیم ملی سوئد و میلان در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد به راه خود ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ ستاره ۴۰ ساله تیم ملی سوئد و باشگاه میلان در آخرین مصاحبه خود با گاردین در خصوص آخرین شرایط خود و میلان و تیم ملی سوئد گفتگوی داشته است.

زلاتان در ابتدای صحبت‌های خود بیان کرد: امروز صبح همه درد داشتم، اما تا زمانی که اهدافی داشته باشم، تا زمانی که آدرنالین دارم، ادامه می دهم. می دانم که به یک چیز خوب می رسم. من به جایی می آیم که باید کار کنم تا خودم را در اوج نگه دارم. تا زمانی که بتوانم به این کار ادامه خواهم داد. نمی‌خواهم آنقدر پشیمان شوم، اگر متوقف شوم و بعد، یکی دو سال دیگر، با شما بنشینم و بگویم: «می‌توانستم ادامه دهم، چون احساس خوبی داشتم.» بهتر است کاملاً تمام شود و بگویم: "دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم." اما هنوز هم می توانم آن را انجام دهم و دارم انجامش می دهم."

زلاتان  در خصوص بازی تیم ملی سوئد و اسپانیا و در مورد برخوردش با مدافع لاروخا بیان کرد: در بازی با اسپانیا از روی عمد روی آسپیلیکوئتا خطا کردم. از گفتن این حرف خجالت نمی‌کشم، چون او کار احمقانه‌ای در قبال بازیکن ما انجام داد. من کفیل هم‌ تیمی‌مان هستم. این کار احمقانه‌ای بود که از من سر زد اما اگر لازم باشد دوباره این کار را انجام می‌دهم تا آسپیلیکوئتا بفهمد که او جرأت انجام چنین کاری را ندارد، اما من به او نشان خواهم داد که اگر این کار را با من انجام دهد چه اتفاقی می‌افتد. به همین دلیل این کار را کردم. آن حرف‌ها را به هم‌تیمی من زد کسی که کار نادرستی نکرد و خیلی پسر خوبی است. 

وی افزود: کار من در بازی با اسپانیا خوب نبود اما اگر لازم باشد دوباره آن کار را خواهم کرد. من اینطور هستم و از گفتن این حرف هم خجالت نمی‌کشم. مسئله از دست دادن بازی‌های پلی‌آف نیست، بلکه مسئله این است که به آن شخص بفهمانید که شما از کسی که روی زمین دراز کشیده، عصبانی نمی‌شوید. شما به سگی که حرف نمی‌زند، حمله نمی‌کنید! به کسی که قادر به انجام کاری است، حمله کنید. انتخاب هم‌تیمی من که تنها 20 سال سن دارد و پسر بسیار خوبی است، بسیار آسان است. امیدوارم آسپیلیکوئتا حالا متوجه شده باشد.

زلاتان ادامه داد: این در مورد قراردادها یا مشهور بودن نیست. من به آن نیاز ندارم تنها چیزی که مرا نگه می دارد آدرنالین است زیرا هر روز صبح همه جا درد دارم. اما گرفتن دو فالوور بیشتر شما را درمان نمی کند. دریافت پول بیشتر شما را درمان نمی کند. جلب توجه شما را درمان نمی کند. آنچه شما را درمان می کند آدرنالین است.

ستاره تیم ملی سوئد ادامه داد: من مشکل رنج ندارم برای من رنج کشیدن مثل صبحانه است. اما بسیاری از مردم رنج را درک نمی‌کنند، زیرا نسل جدید، با این همه پلت‌فرم، برای کسب اعتبار باید کار کمی انجام دهند. نسل قبل از آن برای بدست آوردن کمی باید کارهای زیادی انجام می دادی. من بسیار افتخار می کنم که از نسل قدیم آمده ام."

میلان در گروه لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول، اتلتیکو مادرید و پورتو با مشکل مواجه است. اما آنها جوان ترین تیم را در رقابت های برتر اروپا دارند. ابراهیموویچ می گوید: «حتی اگر من آنجا باشم. "باورنکردنیه. آنها مرا جوان نشان می دهند. مانند بنجامین باتن این تأثیر را دارد. بعد از شش ماه اینجا موهای تیره خواهی داشت، به من اعتماد کن.»

 

نظر شما