شناسهٔ خبر: 50965084 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آلبا: انتخاب ژاوی انگیزه مضاعفی به بارسا داده است

یوردی آلبا، مدافع بارسلونا، معتقد است که حضور ژاوی روی نیمکت این تیم به بازیکنان انگیزه داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان پس از کسب نتایج ضعیف بالاخره از هدایت بارسلونا کنار گذاشت شد و ژاوی جای او را روی نیمکت این تیم گرفت.

این مربی جوان کاتالان موفق شد در اولین حضورش روی نیمکت در دیدار برابر اسپانیول با یک گل به پیروزی برسد و حالا در انتظار دیدار برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان است.

آلبا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:« داشتن او به عنوان مربی در این تیم انگیزه مضاعف است، حداقل برای من اینطور است. من پاسخ او را خواهم داد. ما هرکاری بتوانیم می‌کنیم تا او او را سربلند کنیم. ماموریت ما همین است. اقدامات او پیش از تمرین بسیار جالب است. این کارها باعث نزدیکی ما به هم می‌شوند. جلسات تمرین بسیار جالب و سخت هستند. ما تحت هدایت او خوشحالیم.»

 

 

این مدافع اسپانیایی ادامه داد:« تغییراتی صورت گرفته اما من نمی‌خواهم ارزش کسانی که قبلا در این تیم بوده‌اند را پایین بیاورم. در آخر آسان‌ترین کار اخراج مربی تیم است. وقتی شرایط خوب پیش نمی‌رود، بازیکنان هم باید مقصر شناخته شوند. تغییر سرمربی کار خوشایندی نیست اما ما از حضور ژاوی راضی هستیم.»

او اضافه کرد:« او تاکید بسیاری بر صحبت با همه بازیکنان و خصوصا کسانی دارد که فرصت بازی پیدا نمی‌کنند. این نکته‌ای مثبت برای کل تیم است تا بار دیگر رابطه‌شان با یکدیگر را حفظ کنند و به ما اجازه می‌دهد که دوباره به خودمان باور داشته باشیم. او خوش‌بین و فرد بسیار مثبتی است. من فکر می‌کنم این بیشتر اوست که باعث دلگرمی ما می‌شود تا این که ما بخواهیم به او دلگرمی بدهیم.»

نظر شما