شناسهٔ خبر: 50952381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

اقدامات شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر جهادی است

دکتر جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از روند اجرایی سه پروژه خط انتقال آبرسانى مناطق شمالى شهر بوشهر، ۱۷کیلومترخط انتقال آب‌شیرین کن ۱ و همچنین تأسیسات آب‌شیربن کن در حال بهره بردارى ۲۲ هزار و ۵۰۰ هزار متر مکعبى و آب‌شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعبی در حال احداث شهر بوشهر بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

 


به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،دکتر جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از روند اجرایی سه پروژه خط انتقال آبرسانى مناطق شمالى شهر بوشهر، ۱۷کیلومترخط انتقال آب‌شیرین کن ۱ و همچنین تأسیسات آب‌شیربن کن در حال بهره بردارى ۲۲ هزار و ۵۰۰ هزار متر مکعبى و آب‌شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعبی در حال احداث شهر بوشهر بازدید کرد.
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در این بازدید از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر در اجرا طرح‌های آبرسانی واقعا جهادی است.
عبدالکریم جمیری یکی از ظرفیت‌های مهم تأمین آب شرب را خلیج‌فارس دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح‌های مهمی در حال اجرا است.
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در حوزه آبرسانی خاطر نشان کرد: ۲ پروژه آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۵۲ هزار مترمکعب در کنار ساحل خلیج‌فارس بوشهر در حال اجرا است که با تکمیل آنها یکی از مشکلات مهم مردم برطرف می‌شود.

 

نظر شما