شناسهٔ خبر: 50944180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ناامید کننده و آشفته مانند پدیده!

نماینده خراسان در لیگ امسال بسیار ناامید کننده ظاهر شده است و با این شرایطی که دارد مدعی اصلی سقوط به لیگ یک خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پدیده که از همان ابتدای فصل با مشکلات مدیریتی روبرو بود فصل جدید را با رضا مهاجری آغاز کرد اما مشکلات مالی و عدم حضور بازیکنان در تمرینات سبب شد که مهاجری از سمت خود استعفا کند و اکبر میثاقیان هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

به دنبال تکرار خاطرات ابومسلم اینبار با پدیده

میثاقیان که سابقه بسیار زیادی در فوتبال مشهد دارد به دنبال این است تا خاطرات خوب خود در ابومسلم را اینبار در پدیده تکرار کند. کاری که با توجه به شرایط پدیده و مهره هایی که در اختیار دارد بسیار دشوار است مگر اینکه در ادامه کار شرایط مدیریت این تیم بهبود یابد و بتوانند چند مهره تاثیر گذار را به تیمشان اضافه کنند.

پنج بازی یک امتیاز!

پدیده از پنج بازی ابتدایی خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است که عملکردی بسیار ضعیف برای این تیم محسوب می شود. آنها در پنج بازی ابتدایی خود یک تساوی و چهار شکست را تجربه کرده اند. هرچند که یکی از شکست های آنها مربوط به هفته دوم و دیدار برابر مس رفسنجان بود که به دلیل مشکلات مالی و غیبت برخی بازیکنان در زمین حاضر نشدند و بازی سه بر صفر به سود حریف شد. 

به حال چیزی که مشخص است پدیده و اکبر میثاقیان اگر قصد دارند در لیگ برتر بمانند باید تغییراتی را در تیمشان ایجاد کنند در غیر این صورت باید آنها را نخستین تیم سقوط کننده امسال در نظر بگیریم.

مجتبی احسانی

برچسب‌ها:

نظر شما