شناسهٔ خبر: 50929829 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

لیست هیجان انگیز بازی های سرعتی در نینتندو سوییچ

مسابقات رانندگی پرسرعت، احساس شادی و شعف زیادی را برای بازیکن به وجود می آورد به طوریکه در لحظاتی گویی این افراد در این دنیا نیستند. تحقیقات نشان داده است که سبک بازی های مسابقه ای نسبت به بازی های خشونت آمیز بهتر است. زیرا استرس را دور می کند و برعکس، بازیکن احساس آرامش و خوشحالی را بعد از آن تجربه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

 اگر شما هم با بازی های سرعتی آرامش پیدا می کنید، می توانید با خرید گیفت کارت بازی های نینتندو از سرعت و هیجان بیش از پیش لذت ببرید. در ادامه قصد دارم بازی های متنوع و جدید نینتندو سوییچ را به شما معرفی کنم. تا بتوانید لحظات شاد و نابی را کنار دوستانتان تجربه کنید.

Mario Kart 8  &DEluxe

Mario Kart رتبه اول بازی های سرعتی را به خود اختصاص داده است و بین  طرفدارنش حسابی سر و صدا کرد. این بازی بیشترین فروش را در بین نسخه های نینتندو داشته است. دلیل محبوبیت آن، قابلیت های فوق العاده بازی است که به چاشنی آن اضافه کرده است. طوری که حین بازی لحظه به لحظه خنده از لبان بازیکن محو نخواهد شد.  بنابراین این بازی یک اعتیاد شیرینی بین کاربرانش ایجاد کرده است که آن ها نمی توانند از بازی دل بکنند.

Fast RMX

Fast RMX یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز است که در ادامه بازی Fast Racing Neo ساخته شده است. این بازی همزمان با ورود سوییچ  در سال 2017 به بازار عرضه شد . با وجود اینکه 4 سال از ساخت آن می گذرد اما جزو بهترین بازی های مسابقاتی به شمار می رود. حجم کم بازی جزو مزیت های آن محسوب می شود که شما را به وجد خواهد آورد. نکته شگفت آور دیگر در مورد این بازی، کیفیت HD آن است. این بازی همیشه با کیفیتp  1080 و 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود. اگر Fast Racing Neo را بازی کردید و دوست داشتید، می توانید با خرید گیفت کارت نینتندو، Fast RMX را تجربه کنید.

Road Redemption

2

این بازی جزو سری بازی های مسابقه ای هیجان انگیز در لیست جای گرفته است. موضوع داستان درباره یک موتورسوار قاتلی است که خود را از گروهی مخفی نگه می دارد. بازی یک فضای هیجان انگیز مبارزاتی را دارد. اما بیشتر داستان مسابقه در یک جاده اتفاق می افتد. بازیکن ابزارهای مختلفی شامل خفاش، لوله، شمشیر را در دست دارد تا حریفان را پیدا کند. بازی شما را در یک مسیر هیجانی قرار خواهد داد بنابراین امتحان کردن آن ضرر ندارد.  اما با گیفت کارت اپل امریکا نمی توانید این بازی را خریداری کنید، با مراجعه به آیتونز یا اپ استور بازی های متنوع هیجان انگیزی در انتظار شماست. . قیمت گیفت کارت اپل امریکا را از فروشگاه های معتبر مثل گیفت کارت لند جستجو کنید.

HotShot Racing

HotShot Racing براساس سبک آرکید ساخته شده است بنابراین مسابقات بیشتر در فضای عمومی مثل مراکز خرید و رستوران ها و محیط های تفریحی به چشم می خورد. فوق العاده فضای بازی هیجان انگیز است و از نظر ظاهری شباهت زیادی با Virtual Racing دارد که به جذابیت بازی بیش از پیش افزوده است. بازی Hotshot Racing با 60 فریم در ثانیه بسیار نرم و روان اجرا می شود. بازی طوری طراحی شده است که به راحتی می توانید کنترل را به دست بگیرید. و همانطور که می چرخید، ترمز را فشار دهید. و از نکات برجسته ای که HotShot را از بازی های سبک آرکید متمایز می کند، شخصیت های آن است.  به این صورت که می توانید غیر از ماشین، شخصیت مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

MotoGP 20

3

کمپانی Milestone یکی از شرکت های قدر در زمینه ساخت بازی است که توانست جایگاه ویژه بین رقبا کسب کند. و با انتشار بازی MotoGP 20  موفق شد شبیه سازی مسابقات موتورسیکلت را ماهرانه  به ثمر برساند. شرکت Milestore در ساخت این بازی از المنت های گرافیکی و بصری هیجان انگیزی استفاده کرده است  که  تجربه ناب یک بازی با گرافیک خیره کننده را به نمایش می گذارد. و ثبت عکس لحظه این هیجان را زنده نگه می دارد.

Burnout Paradise Remastered (Switch)

یکی از جذاب ترین بازی های سوییچ است برای افرادی که از هیجان استقبال می کنند. Burnout Paradiseجزو معدود بازی هایی است که به بازیکن اجازه می دهد، هر جا دوست دارد، رانندگی کند. نکته ای که در بازی وجود دارد چرخه روز و شب است به این صورت که در حالت شب، فضا بیش از حد تاریک می شود. در نتیجه رانندگی با سرعت  زیاد در آن حالت شب بسیار دشوار است. این بازی در حالت دستی 60 فریم در ثانیه سرعت دارد. بازی Bornout یک بازی جهان باز است و در این نوع بازی ها، بازیکن ها استقلال بیشتری دارند، نه این که آزادی مطلق داشته باشند اما در انتخاب روش برخورد با بازی و چالش آن ، آزادی عمل دارند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

نظر شما