شناسهٔ خبر: 50928817 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

اکبر خرمدین در زندان فوت کرد

اکبر خرمدین که متهم به قتل پسر ،دختر و دامادش بود به دلیل بیماری در زندان به کام مرگ رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، اکبر خرمدین که به اتهام قتل پسر، دختر و دامادش در زندان به سر می برد، بر اثر بیماری درگذشت.

۲۶ اردیبهشت امسال تکه‌های بدن یک مرد در سطل زباله‌ای واقع در فاز سه شهرک اکباتان کشف شد. خبر کشف این جسد در رسانه‌ها منتشر و ساعتی بعد مشخص شد جسد مثله‌شده متعلق به بابک خرمدین؛ کارگردان سینما است.
زمانی که کارگر ضایعاتی، محل کشف جسد مثله‌شده را به مأموران پلیس نشان داد، مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته توانستند ماشینی را که این جسد با آن منتقل شده بود، شناسایی کنند و با شناسایی صاحب خودرو یعنی اکبر خرمدین پدر بابک، به منزل آنها رفتند و در حمام خانه با لکه‌های خون مواجه شدند. مأموران، پدر و مادر بابک را به عنوان اولین مظنونان قتل بازداشت کردند.
هنوز ساعتی از بازداشت پدر و مادر بابک خرمدین نگذشته بود که آنها به قتل فرزندشان اعتراف کردند. بعد از اعترافات هولناک پدر بابک خرمدین به قتل او، مثله کردن و اختفای جسد با کمک همسرش، معمایی جدیدی مطرح شد که ناپدید شدن ناگهانی خواهر بابک بود.
پدر بابک خرمدین که در پرونده قتل فجیع پسرش دستگیر شده بود، پس از ۳ روز پرده از ۲ جنایت دیگر خود برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد. به این ترتیب لحظه به لحظه بر عمق فجایع این پرونده افزوده شد. پدر بابک به قتل دختر و داماد خود اعتراف کرد و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و در تازه‌ترین اعترافات خود گفت در سال ۹۰ داماد و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد، آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرد.
انعکاس وسیع خبر قتل کارگردان ۴۷ ساله سینمای ایران با واکنش های متفاوتی از سوی افکار عمومی و کاربران فضای مجازی همراه بود و قتل فجیع بابک خرمدین به دست پدر و مادرش جامعه را در بهت، حیرت و ترس فرو برد.

 

نظر شما