شناسهٔ خبر: 50733970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کولاک، جاده زنجان - دندی را مسدود کرد

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کولاک‌ و بارش سنگین برف موجب مسدود شدن جاده زنجان - دندی و دندی به تخت سلیمان شد و هم اکنون تردد در مسیرهای کوهستانی استان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

صاحب‌خبر -

جواد یوسفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش برف همراه با کولاک در  آزادراه های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز، جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرم دره - ابهر جریان دارد. ا

وی با بیان اینکه راهداران در تلاش برای بازگشایی جاده زنجان به دندی و دندی به تخت سلیمان هستند، تاکید کرد : راهداران این مسیرها را نمک پاشی کرده اند و تردد به صورت عادی و روان جریان دارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: تردد در جاده های زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق با زنجیر چرخ امکانپذیر است چرا که بارش برف سنگین همراه با کولاک در این مسیرهای کوهستانی هم اکنون جریان دارد.
یوسفی از رانندگان خواست، از تردد های غیرضروری در جاده های اصلی و فرعی استان خودداری کنند.
وی تاکید کرد: همه رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی مواد غذایی فاسد نشدنی مجهز کنند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اکیپ راهداری در ۳۰ گردنه کوهستانی و صعب العبور همراه با ماشین آلات سبک و سنگین به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: شرایط بارش برف و کولاک بر اساس پیش بینی هواشناسی تا امشب در استان فعال است.
یوسفی از رانندگان خواست، از سرعت و سبقت  غیرمجاز در چنین شرایط جوی پرهیز  کرده و عجله ای در ادامه مسیر نداشته باشند.
وی افزود: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها:

نظر شما